Volgens mij is deze wet vanaf het moment dat je het product in huis hebt Maar op het moment dat het niet leverbaar blijkt te zijn moeten ze geloof ik binnen 30 leveren. Zo niet, dan mag je kosteloos je bestelling annuleren.
Och bij nood wacht ik hem van de mediamarkt af als ik hem ergens anders kan krijgen en stuur ik m dan terug. Maar mij lijkt dat annuleren gewoon kan als ze hem niet kunne leveren in de termijn die ze aangegeven hadden.
Hier inmiddels ook de mededeling dat het later wordt; "binnenkort". Nou ja, het is voor ons niet voor een Sintcadeau, dus gelukkig geen haast
Ik krijg een reactie van de Mediamarkt dat als ik de order annuleer dat ik dan binnen 3 werkdagen weer het geld terug heb op mijn rekening. Dus voor de gene die willen annuleren, het kan gewoon
Er waren er nog meer hoor Dus misschien voor anderen een tip als er een toysxl in de buurt is (ze hebben immers geen webshop)
Dat is inderdaad wel jammer dat die geen webshop hebben. Ken heel die winkel niet dus zal vast niet in de buurt zitten
Krijg net deze mail van Media Markt. Naar aanleiding van jouw bestelling bij Media Markt ontvang je dit bericht. Helaas is jouw bestelling momenteel niet direct of uit onze voorraad leverbaar. Graag informeren wij je nader wat betreft de levertijd. Wij verwachten jouw NINTENDO Classic Mini: Nintendo Entertainment System, onder artikelnummer 1464489, in de loop van de maand december bij jou te kunnen bezorgen. De precieze leverdatum is nog niet bekend wegens schaarste van dit product. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij je wederom op de hoogte. Zodra jouw bestelling definitief is verwerkt ontvang je daarvan de factuur tezamen met de track & trace gegevens van de vervoerder. Middels deze track & trace gegevens kun je de bezorger, op de dag van leveren, online blijven volgen.
Eerdaags komt de hele voorraad naar de mediamarkt Die heeft ze allemaal ingekocht en hoef je ook niet te reserveren zoveel komen er Dus nog heel even geduld
Als het vanuit de Media Markt komt dan geloof ik er niets van maar we zullen zien Zou leuk zijn als het voor dit weekend nog binnen zou komen.