nintendo classic mini,

Discussie in 'De lounge' gestart door Muffins, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    Voor volgend weekend weet ik niet
    Voor de kerst is het er op zeker
    Had ook die vervelende ervaring hoor
    Ophalen in amsterdam elke x bevestigingsmail maar ook elke x na een paar uur de annuleringsmail
    Is ook vervelend maar ik wil hem gewoon voor mezelf voor de heb hebben maar als je m voor sinterklaas wil hebben is het wel vervelend ja

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hoef hem niet specifiek voor de Sinterklaas, kerst is ook goed maar Sinterklaas had wel leuker geweest.

En aangezien Media Markt je met een dooie mus blij maakt is dat gewoon irritant.

En ze ze tegen iedereen wat anders dus alles wat de Media Markt zegt geloof ik niet zo.

Afwachten dus maar :)

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Grinnik, ik ben bang dat de sint-zak triest leeg blijft op mijn afdeling als ik komende week niks binnen krijg. Dan mag ik zaterdag zelf nog wat gaan shoppen denk ik.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik ga er ook van uit dat het leeg blijft :(
    Nou gaat mijn man er sowieso niet van uit dat er wat voor hem in de zak zou zitten dus dat is wel fijn ;) Maar had wel leuk geweest als hij hem juist wel in de zak zou krijgen :D

Het is ook eigenlijk tegen mijn principes want het liefste annuleer ik de reservering bij de Mediamarkt na al dat gezeur maar goed, alles voor je mannetje. Ik zal alleen nooit meer wat bij hun kopen hierna

5. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Nou iig niet online nee. Vind het ook nogal kansloos voor een groot bedrijf, al valt het in het niet vergeleken bij Neckermann, dat is pas ECHT kansloos!

6. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Mijn bestelling is verzonden dames!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Er is dus nog hoop :D

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier ook verzonden en zie dat het vandaag bezorgd word.

Ik baal alleen wel als een stekker. Gisteren was ik met Melanie ( ook lid van ZP ) helemaal happy want zij had er eentje binnen gekregen en die kon ik meteen overkopen :D Helemaal blij, alles rond gemaakt en meteen het geld over gemaakt. Ik direct een email en bericht via Facebook naar de Media Markt gestuurd om de order te annuleren en het geld te laten terug sturen. Daar hebben ze tot nu toe niet eens op gereageerd en nu krijg ik ineens die mail van de Mediamarkt dat het van hun is verzonden.

Begrijp mij niet verkeerd, ben super mega blij dat ik EINDELIJK een Nintendo heb weten te bemachtigen en ook nog voor Sinterklaas maar vind het zo lullig dat MediaMarkt nergens op reageert en ik nu dus met een dubbele bestelling zit. Nou weet ik zeker dat ik met Melanie wel tot een oplossing kan komen maar toch, vind het vooral lullig naar haar toe.

Anyway, sowieso heb ik deze week nog voor het Sinterklaas feest een Nintendo voor mijn man in de zak :D

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Je kunt ook de mediamarkt verzending terugsturen! Of zelf 1 doorverkopen!
    Maar snap dat je baalt!

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Doorverkopen zou kunnen maar ik kijk even wat Melanie wilt ;) Zij was zo lief om hem gewoon voor de exacte verkoop prijs te verkopen aan mij dus als ze hem nog niet heeft opgestuurd dan kan ze hem zelf misschien nog doorverkopen met winst ;)

Ik kijk inderdaad wel, fijne is in ieder geval dat ik sowieso een verraste blije man zal hebben zondag :D

11. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    fijn zeg

Dames ik houd me aanbevolen als jullie met 1 overzitten
    maak direct geld over en dan ben ik ook helemaal happy
    dus hoor het graag van jullie

groetjes debby

12. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Hier nog niks gehoord, maar ik wacht het gewoon nog even af

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb ook nog niets gehoord. En heb dat mailtje ook niet ontvangen. Ben benieuwd of ik vandaag ook iets te horen krijg..

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zie nu in het tracking trace gebeuren staan dat hij tussen 16:00 en 18:00 hier word bezorgd.

Ben benieuwd.

Precies op het moment dat ik op zwemles zit en mijn man thuis is aaaaaaaa :D

15. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    melaniie heb je pb gestuurd

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier nog geen mail gehad. Zal eens kijken wat er in mn account staat. Heb m vlak na debaky besteld.

17. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Mocht er nog iemand zijn die per er een over heeft hier ook een hulpsint/kerstman die je daar blij mee kunt maken!

18. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

De mijne is geannuleerd.. pff

19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Potverdorie....ik ben zo boos en ook een beetje verdrietig:(
    Sinds gisteren stond ie bij mij op verzonden. Krijg ik net een telefoontje dat 'ie helemaal niet leverbaar is en ook al een hele tijd niet op voorraad en ook voorlopig niet komt!
    Ik was zo blij dat ik 'm eindelijk, als kado voor mijn moeder, besteld had en hij sinds gisteren op verzonden stond en nu dit....

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou lekker dan! Ook bij mediamarkt ?

Deel Deze Pagina