Bij mij was exact hetzelfde gebeurd en krijg geen antwoord meer van de MM waarom zij eenzijdig en zonder enkele verklaring hadden geannuleerd. Telefonisch kreeg ik een vaag verhaal over slechts 1 nes per unieke klant. Als if...geloof er niets van.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ik had wat pakketjes onderweg van bol.com. aantal waren al binnen, maar met de kinderen in de buurt kon ik nog niks openmaken. Zijn cadeaus voor pakjesavond haha. Krijg ik ineens een mail dat een van de artikelen bij een andere klant terecht is gekomen en ze het artikel opnieuw gaan versturen. Inclusief 2,50 extra korting op een volgende bestelling. (Had vanmorgen net een mail gekregen met daarin 2,50 korting omdat ze zo blij zijn met hun klanten😂 Zo kan het dus ook.
Dat stond er bij mij ook, twee dagen later werd het van hun kant geannuleerd en is de hele nintendo nooit onderweg geweest volgens hun. Ik denk zelf van wel maar dat een van de medewerkers 'm ook graag wilde hebben. (puur speculatief he!?!)
Ik had ze gelijk teruggemaild krijg ik deze auto- reply terug; Het postvak van de geadresseerde is vol en kan momenteel geen berichten ontvangen. Probeer het bericht later opnieuw te verzenden of neem rechtstreeks contact op met de geadresseerde.
Het word inderdaad steeds gekker bij jullie PenK En @Suzy85 een unieke klant? Ben ik toch wel benieuwd waarom ik dan uniek ben. Nog nooit eerder wat bij ze besteld en heb alleen maar bonje met ze gehad na de bestelling. Echt ik Boycot dat bedrijf vanaf nu ook echt.
Ik heb op 31 okt een pre order in ons dorp geplaatst bij intertoys en was pas nr 2 En we hebben hem uiteindelijk ook gekregen. Dus voor andere uitgifte momenten zou ik kiezen voor kleine dorpjes met intertoys oid.
Het is echt onbegrijpelijk, en dan nog aangeven dat jij de gene bent geweest die het heeft geannuleerd. Ik zou zeggen geef maar zwart op wit dat ik dat heb gedaan en zorg er maar gewoon dat ik zo'n ding krijg. Ik zou echt er boven op gaan zitten, heb ik toen ook gedaan en of dat nu de reden is geweest dat ik het uiteindelijk heb gekregen of niet, ik zou absoluut niet zo met mij om laten gaan.
Ik heb net een mailtje gehad dat tie verzonden is, dus ben benieuwd. Heb wel aangegeven dat ik hem in de winkel wilde ophalen want dan hoefde je dus niet vooraf te betalen, had nl al zo'n vermoeden. Dus we wachten af...
Krijg net een mailtje binnen dat hij verzonden is, compleet met track & trace code. Zou ie dan echt morgen binnen komen.
Hier inmiddels ook een mail dat ie verzonden is. Maar zolang ik m niet in huis heb hou ik een slag om de arm haha
Hier ook een mail met dat ie verzonden zou zijn. Ik geloof het pas als de pakketbezorger daadwerkelijk voor de deur staat haha
Ik zou even het filiaal bellen en gewoon even vragen of het er al is aangekomen. Blijf het allemaal maar vreemd vinden.
Dat filiaal belde dus dat het niet leverbaar was. Ik heb een hele duidelijke mail gestuurd via het contactformulier en heb gisteren geprobeerd ook nog te bellen. Echter de wachttijd was >10 min. Wordt ongetwijfeld vervolgd