Ik zag op mp dat er in Nuenen twee te koop zijn voor 99 euro. Weet niet wat ze in de winkel zouden moeten kosten?
Nee, helaas. Dat werkt ook niet. Wil best een half uurtje rijden maar langer zeer zeker niet haha. Maar bezorgen word m op die manier sowieso niet.
Hier ook zo gek...als ik mijn woonplaats intyp staat er : afhalen niet mogelijk in...maar als ik op postcode zoek staat onze plaats erbij en bij het winkelmandje: afhalen in ... over 1-2 werkdagen.
Hahaha geweldig Lijkt wel alsof ze er elke keer een paar online gooien, even wachten en dan weer online gooien
Werd er eerst twee keer uitgegooid. Tot twee keer toe winkelwagen ineens leeg. Derde keer lukte het haha Heb inmiddels twee mails gehad. 1 bevestiging van een bestelling en 1 met alle details erin. Staat bij levering dat ie er morgens dus zou moeten zijn. Voor 22.00 uur besteld etc.
Ik zag dat de mediamarkt bij ons ze op voorraad had. Even gebeld en inderdaad vijf binnen gekomen. Ze hebben er één aan de kant gelegd en die haal ik straks even op.
Heel frustrerend is dat he als het dan niet lukt grrrrrr Denk niet dat we hem morgen al zullen hebben maar het zou wel leuk zijn