Heb net ingelogd en bij mijn bestellingen gekeken. Daar staat nu geen bestelstatus bij. Staat ook niks over een eventuele levering.
Bij mij staat; voor 22.00 besteld, morgen in huis in behandeling Wat een vreemde bestelstatussen hier! Hopelijk komt het bij iedereen goed!
Ik kon er ook een bestellen!!! Afhalen in Heerhugowaard maar dat is hier 15 km vandaan!!! Jeej nu maar hopen dat het goed gaat!!! Hopelijk krijg ik zo een bevestiging dat ik hem kan halen morgen
Hier helaas niet gelukt... De dichtstbijzijnde media markt met voorraad is drie kwartier rijden. Dat gaat hem helaas niet worden..
Ik heb m net opgehaald bij de mediamarkt in Limburg. Ze hadden er vandaag 5 binnen gekregen en er waren nu nog maar 2. Gaat echt hard! Durfde niet online te bestellen, dus heb gebeld en gevraagd of ze 'm weg wilde leggen.
Net gebeld met Rijswijk waar ik hem vanmiddag heb besteld voor afhalen; ze hebben helemaal geen voorraad. De vrouw aan de telefoon zei dat het een week kan zijn, maar ook zomaar eind december voor ik mijn bestelling krijg. Typisch aangezien er stond dat ik hem binnen 2 werkdagen kon ophalen. Ben benieuwd, voorlopig laat ik de order even staan.
Oké meteen nadat je besteld had? Of pas een dag later ofzo? Ik vind het zo raar dat ik niks gehad heb. Ik heb ook al betaald namelijk
Ook ik heb 1 gehad waarin stond dat ze de order hadden binnen gehad en daarna nog een mail waarin stond dat dat de definitieve bevestiging was van de bestelling. Er stond bij '' voor 22.00 uur besteld morgen in huis '' maar dat lijkt mij sterk Maar goed, we zullen zien
Ja vrijwel gelijk inderdaad. Bij de omschrijving staat trouwens dat het geleverd word zonder USB thuisvoeding (zoals bij smartphones), maar deze wel nodig is om de nes mini te gebruiken.
Nee helemaal niks! Ik heb ze al een mail gestuurd. Zeker omdat ik al betaald heb vind ik het heel raar. Morgen anders maar even bellen.