Hai meiden, Ik heb hier ook nog een pakket van Weight Watchers liggen, bestaande uit vijf boekjes om je bij iedere fase te helpen en door te zetten, de boodschappengids, weekplanners, pointswijzer, etc. Het programma is wel uit 2007, maar wel nog heel up to date. Wil iemand graag afvallen, maar niet iedere week naar de bijeenkomsten dan is dit pakket een uitkomst. Ik heb zelf ongeveer negentig euro voor bovenstaande betaald, dus kijk maar wat je er voor over hebt. Groetjes petra
Hai, hai, Ik moet zeggen dat ik echt geen idee heb, doe maar een bod en dan kijk ik wel even. Ik doe er niets meer mee dus ik wil er graag ook iemand anders blij mee maken. Veel liefs Petra
Het is geen shake dieet, maar het zijn ook niet zo zeer boeken met recepten. Het is een hulpmiddel, door middel van verhalen, recepten, weekplanner, boodschappengids, puntenwijzer, etc. Zie anders even deze link Weight Watchers.nl: Online winkel - At Home Veel liefs petra
we willen wel een kilo kwijt, maar ik heb meer behoefte aan een boek met recepten (goede houvast) sonja bakkeren was honger lijden en dat wil ik ook niet (sporten kan helaas niet meer)