Ik stond vanmorgen in een kleine file en zag de vrouw achter me uitgebreid haar neus leeghalen. Ik ga zelf altijd een beetje om me heen zitten kijken en de muziek wat harder zetten. Of met mijn zoontje kletsen of zoiets. Vorige week zat iemand achter mij zich te scheren en voor me zat een man en naast hem zat blijkbaar ook iemand. Je zag alleen met enige regelmaat een hoofd heen en weer gaan naar boven en beneden dussss tsja Wat doe jij of wat zie je mensen om je heen doen?
haha ik sta nooit in de file dus mis heel wat zo te lezen hahaha Maar als ik even voor een brug ofzo moet wachten dan kijk ik ook vaak rond of gewoon even lekker meebrullen met de muziek.. of net even een cdtje wisselen of wat uit me tas pakken
(in de zomer) gaat mijn raampje wat verder open, muziek harder en meebléren met de muziek maarja, denk niet dat mn zoontje dat zo'n succes gaat vinden Paar weken geleden stond ik ook in de file, eigenlijk kijk ik alleen naar de mensen om me heen.. hilarisch sommige mensen.
Ik luister radio en blèr mee met muziek. Wel met raampje dicht overigens, niet iedereen mag meegenieten van mijn zangkwaliteiten.
sta tegenwoordig niet meer zo vaak in de file de randweg is klaar, maar als ik in de file zou staan... dan zou ik een beetje naar muziek luisteren en om me heen kijken
mensen kijken, hard met de muziek meezingen, iets eten/drinken en hopen dat ik snel weer door kan rijden.
Mooie mannen kijken En dan gaat de hardstyle af en de meezing muziek aan en bléren maar Soms als ik mn laptop bij me heb hyven of msnen..
Sowieso staat dan de muziek aan en zing ik ook lekker mee om de tijd te doden. Daarnaast kan ik in zo'n geval erg ongeduldig zijn en laat ik dat ook zien aan de medeweggebruikers. Door met de auto helemaal links te gaan rijden om te zien of er in de verte wat aan de hand is, waarom er file is. En zit ik met zo'n kop :x in de auto. Ik kan niet tegen wachten. En dan ga ik de hele tijd diep lopen zuchten. Als er een ongeval is gebeurd heb ik er alle begrip voor. Maar als er weer een bejaarde vooraan rijd op de linkerbaan, daar kan ik echt niet tegen...
Hier ook lekker hard muziek aan, andere mensen kijken en in de middagfile bellen met vriendinnen/familie om bij te kletsen
zingen eigenlijk zing ik altijd in de auto. Om me heen kijken en als ik wat te snoepen heb in de auto snoep eten..
links rijden om te kijken wat er aan de hand is! en vaak het raam helemaal open en ik heb altijd van die doekjes in de auto en ga ook wel eens het dashbord helemaal afstoffen en/of de ramen afnemen met zo'n glasdoekje.... tegelijkertijd muziek luisteren en en me in sommige gevallen ergeren....
Haha dat doe ik ook altijd in de file, mijn auto schoonmaken en ondertussen luid meezingen met de muziek!
mee zingen met de muziek / mensen kijken . mn lief staat alijd in de file dus die doet : *eten *scheren *bellen *smsen * nog veulll meer haha
Och ja, bellen doe ik dan ook vaak en meestal naar mijn moeder . Haha, en poetsen ook of even opruimen. Maar mensen kijken is toch wel favoriet. Je ziet het bij een verkeerslicht vaak al dat mensen van alles doen in hun auto als ze even stil staan.
Ik sta ook nooit in de file. Lekker kletsen zou ik nooit doen met iemand die naast me in de file staat trouwens denk ik.