he meiden, Ik zoek laarzen met een xl schacht. Hebben jullie tips? Vind die bij manfield leuk, maar wil nog even verder zoeken. de meeste xl laarzen hebben een platte zool, terwijl ik een hak wil. iemand tips?
Grote maten mode van Bagoes, grote maten online webwinkel hier heb je ook echt super leuke laarzen en ook met hak als ik het goed heb en je hebt vaak mooi reclame... ze hebben ook kleding haha maar dat heb je niet nodig boven in de balk kan ze de laarzen vinden..
Bij nelson Of online bij omoda Maar volgens mij heeft tegenwoordig iedere goede schoenenwinkel wel grote schacht laarzen. Ik heb ze ook nodig zelf en heb eigenlijk nooit moeite om ze te vinden.
m28: ik zou ens kijken bij jj shoes op internet. Ze hebben veel verschillende met hak zonder hak alles wat je wil. En verschillende wijdte maten. Echt leuke laarzen! Ik ben al jaren fan van jj shoes laarzen kon ook nergens in en dit is een uitkomst. Op de website staan winkels waar ze dat merk verkopen. Maar op de site kun je alle modellen zien. De website is www.jjfootwear.nl
Tip van een vriendin: duoboots.nl Je moet je kuiten zelf opmeten. Ik heb ze nog niet besteld maar vriendin heeft al twee paar en zegt dat het goede kwaliteit is. Succes
Ik zelf heb ook nogal dikke kuiten ik heb zelf JJ's en ze zitten echt geweldig zijn wel wat duur maar het dubbel en dwars waard!!
jj shoes kosten tussen de 99,95 en 179,95 heb net even gekeken op de site. En ja dat betaal je wel voor een goede leren laars.
jj footwear, hebben ze van smalle schachten tot xxxl schachten. Zitten leuke modellen bij. Zijn wel wat prijzig ik heb een paar van 180 euro en 140 euro. Maar ze lopen en zitten heerlijk!
ik heb 1x via internet laarzen gekocht nou die zaten boven te los en onder weer te strak ben naar een dure zaak gegaan omdat ik het probleem heb dat bij mijn kuit vaak te strak zit en bij mijn hak te los als ik bij gewone schoenen winkel ga kopen moest dus echt een laars halen van 140 euro maar die zit dan ook echt goed
Eh, past misschien niet geheel in dit rijtje. Maar wel een antwoord op je vraag----> Bristol. Daar heb ik ze gekocht.
Ik heb ze van Ara, 2 jaar geleden gekocht, zwarte laarzen met een hak. Die hebben verschillende kuitmaten (S, M, L, XL).
ik heb ook flinke kuiten,, en ik heb red wings,, wel duur moet ik zeggen maar ze zitten heerlijk.uggs vallen ook vrij breed (als je daar van houd ) en neem even een kijkje inderdaad bij dure schoenen winkels,, ik moet daar ook altijd heen,want heb net zoals jij last van dat niets mij past. maar bij duren schoenen winkels kan ik wel leuk laarzen vinden. xx
Ik heb volgens mij ook brede kuiten, én ik heb ook nog eens steunzolen. Die combinatie is erg lastig als je leuke laarzen wilt. Maar ik heb ze gevonden! Afgelopen vrijdag heb ik weer een paar laarzen gekocht van Wolky's. Ik vind deze erg lekker zitten, en het is dan ook alweer mijn 2e paar Wolky's.
Ik heb ook wel eens dat laarzen te strak om mijn kuit zitten. En mijn vriend (die jaren in een schoenenzaak heeft gewerkt) heel subtiel: oh, de meeste vrouwen hebben juist het probleem dat het daar te wijd zit! En bedankt! :x:x:x
vanHaren heeft ook enkele modellen met brede schacht, maar de kwaliteit van de schoenen is daar niet echt super...(heb er gewerkt, dus weet eea af van de kwaliteit van hun laarzen en schoenen!)