Hier hebben we oa: Yoshi touch and go Sims in the city Pac'n roll Donkey kong jungle climber Asterix and the olympic games Magische 10 mystert case files Weekend miljonairs Layron 1 2 en 3 Titanic mystery Sherlock holmes en mystery of osborne house Samantha swift and the hidden rose of athena Think senses The treasures of mentezum Bubble bobble shot Greys anatomy game Harry potter en de halfbloed prins Hidden objects the big journey Jig a pix Kung fu panda Mahjong Mario slam basketball Mario vs donkey kong Monster house Monster jam Mystery tales time travel Rummicub Sims 2 onbewoond eiland Mr jekyll and hyde En dan heb ik er nog meer, maar dit spelen we het meest
Over 2 maandjes komt de nieuwe ds uit, de Nintendo ds 3D. Moet je maar eens googelen, lijkt me echt vet in 3D '3D gebruiken op 3DS is niet verplicht' | nu.nl/tech | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Verder vind ik yoshi Islands een heeel leuk spel! Een echte klassieker. Ook mario party ds is erg leuk
gewoon even googlen, genoeg aanbod, ik doe het tegenwoordig niet meer zo vaak met de kids ed. en ik heb tegenwoordig een i pad vind ik fijner (groter) maar die kaartjes zijn echt fijn idd, het is ook zo makkelijk om er zelf spellen op te zetten.. hoef je niet heel de tijd te wisselen. Kaartjes zijn trouwens niet illegaal (weet ik van de politie) alleen hoe er gebruik van word gemaakt is illegaal, ze zijn eigenlijk bedoeld voor homebrew spellen, dus zelfgemaakt zeg maar niet perse voor het illegaal spelen van gedownloade spellen.. vandaar dat ze gewoon verkocht mogen worden..