Ik heb een beebiesfirst kinderwagen (komen van leenbakker,blokker,etos,gamma e.d. winkels) Ik heb ooit iemand gezien die er een maxi cosi op had. Ik ben nu opzoek naar adapters die erop passen voor een eventueel 2de kindje (een maxicosi zou veel makkelijker zijn omdat we vaak wel weg gaan en zelf geen auto hebben en anders de maxi cosi moeten mee slepen naar anderen waar we mee meerijden. Weet iemand toevallig waar die adapters te krijgen zijn?
hoi, het zijn de adapters van de X-adventure met ronde stangen. Ik heb ze via Schaatsenberg in Utrecht gekocht (gewoon via hun site besteld, zij weten precies welke het zijn), maar er zijn er ook die ze gewoon in een andere winkel hebben gekocht. Eventueel de wagen meenemen en passen maar. Het is echt heel handig idd.
hoi, het zijn de adapters van de X-adventure met ronde stangen. Ik heb ze via Schaatsenberg in Utrecht gekocht (gewoon via hun site besteld, zij weten precies welke het zijn), maar er zijn er ook die ze gewoon in een andere winkel hebben gekocht. Eventueel de wagen meenemen en passen maar. Het is echt heel handig idd.
Is dat deze? http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =356&m=356 Ik zat er nl. ook aan te denken... nu ik dit bericht van TS lees. Want ik heb hier ook tegen aangelopen.
Oke dankje maar nu zag ik vanmiddag dat ik een baby relax maxi cosi heb (dus niet van het merk maxi cosi zelf) Deze dus (alleen dan een ander kleur) http://www.babymax.nl/emerchantpro/pc/v ... oduct=2948 Weet iemand ook of dat dan kan?
Zo zien die van mij er ongeveer uit. Het onderste gedeelte van de foto waar je de maxicosi opklikt is iets anders, maar er staat bij dat het voor de maxicosi is, dus dat zal wel passen. Het gedeelte wat je op de kinderwagen klikt ziet er hetzelfde uit. Done, ik weet niet of het ook op andere maxicosi's past. Dat moet je echt in de winkel vragen. Ik heb wel ooit een keer een universele adapter gezien die op de kinderwagen kon. Die was volgens mij van Steco.
deze baby relax maxi cosi wordt op de zelfde manier bevestige als de orginele maxi cosie dus dat zou moeten passen. en dit overigens als eens bij de baby dump gevraagd en die zeggen oook dat het kan groetjes Ilona
Ja deze past op de kinderwagen die de TS bedoeld. Ik heb de eerdere versie (jungle safari, van de leenbakker) en daar past deze ook op Heb hem via marktplaats over genomen voor 3 euro.
ik heb de adapters bij babydmp gekocht dacht voor 30 euro is echt ideaal! Ze kunnen volgens mij ook op jou maxi cosi.
Oke thanx! ik ga marktplaatrs een beetje in de gaten houden (ben nog niet zwanger dus ja heeft geen haast) en anders koop ik ze gewoon in de winkel