Hier is de middelste ook een groot zelda fan en wacht met smart tot de 12e. Ze heeft hem al gepreorderd.
Zoon van 9 speelt heel veel op de switch. Vaak mario spellen. Maar ook andere. Soms op de tv. Doms op het kleine scherm. Fijne is dat ie makkelijk mee kan op vakantie. Kan dan ook in de auto gebruikt worden.
Hier zijn de kinderen groot fan (leeftijden van 6 tm 19 jaar). Zoon van 6 speelt graag mario games,(kart, super mario, party, etc), maar ook bv sport, big brain academy Oudere kinderen spelen vooral graag samen games: just dance, mario party en kart, big brain academy, e.d.
Hier gaat het echt met vlagen. Man wilde een switch zodra ze uitkwamen. Nu is het enkel de jongste die er af en toe nog op speelt. Ons gezin is meer van het pc gamen, we hebben dus ook elk een eigen pc. Op de tweede plaats komt de playstation en dan xbox en oh ja zo als de telefoon en tablet niet meegerekend worden dan komt de switch misschien nog eens uit de kast. Maar het zal eerder de dreamcast of gamecube zijn die nog eens vanonder het stof gehaald wordt dan de switch.
Wij zijn niet echt gamers, dus voor ons voldoet de switch prima. Het is heel gebruiksvriendelijk en praktisch. Ik zou em iedereen aanraden, zeker als eerste spelcomputer. Ik weet niet of de switch toegevoegde waarde heeft, als je al een xbox of playstation hebt.
Wij spelen allemaal op de switch, hij gaat dagelijks aan. En dat is al zo sinds we ‘m hebben, nu al bijna 3 jaar… Ik vind het aan kunnen sluiten op de tv echt een grote meerwaarde, dus zou altijd daarvoor gaan. Maar wij nemen ‘m ook vaak mee voor onderweg.
Hier ook een succes. Zowel de kinderen als mijn man spelen erop. Ik soms samen met de kinderen. We hebben wel de gewone, die kan op de tv. Dat vind ik wel een pluspunt.
Waarom wil je dochter de switch? heeft ze er een goed beeld van? Er zijn een heleboel leuke kindvriendelijke spellen op te krijgen. Dus als ze dat soort dingen leuk vindt is het zeker een aanrader. Ik vind hem zelf ook leuk, hier is het een familie ding.
Hier is de switch absoluut geen succes. Als ze mogen gamen gaat de Playstation aan en nooit de switch. Fifa op de playstation ziet er ook veel mooier uit dan op de switch. Fortnite heeft veel meer opties op de playstation dan op de switch ( bijvoorbeeld splitscreen) enz. Dus die switch ligt stof te happen.
Hier is de switch al jaren een succes. Zoon heeft de gewone, ik de lite. De gewone is het fijnste als je samen wil spelen. Kan op de tv, in de auto, zelfs op de wc De lite is meer voor als je in een hoekje op de bank wil gamen en cocoonen. Jarenlang de switch gehad en net de PlayStation gekocht. Voor de switch natuurlijk wel al het nieuwe zelda spel besteld
Misschien dat jij/je man mij hierbij kan helpen? Wij hebben sindskort een switch & heb ook ouderlijk toezicht erop staan maar kan dit dus nergens vinden. Kan wel vinden waar ze bepaalde spellen niet kunnen downloaden/aanschaffen in de e-shop, maar echt instellen wat ze wel/niet kunnen spelenkan ik dus niet vinden
Mijn man heeft een app op zijn telefoon staan. Via instellingen en dan toegestane software. Je kan daar ook de leeftijd van je kind aangeven. En ze kunnen ook niet zomaar iets downloaden. Jij moet via de app dan toestemming geven.
Hier hebben zoon, dochter en ik een switch. Spelen er vaak mario kart, fortnite en Mario party en oddesey op. Fortnite met z'n 3 op eigen switch en anders pakken we de switch van beneden om mario games te spelen
Je koppelt je switch aan je telefoon en op je telefoon stel je het in, op de switch kun je verder niks instellen.
Dank @Rapunzel & @Miekje86! Zit m dus in t stukje van leeftijd eraan koppelen zie ik al, gevonden nu!
Dank allemaal voor de reacties. Snap heel goed dat het per kind verschilt. Hebben jullie ook een online abonnement? En is die van 20 euro per jaar voldoende om bijvoorbeeld alle spellen van Just dance te kunnen spelen? En weten jullie wat het verschil tussen de gewone switch en de oled is? Is dit met name een beter besturingssysteem en een groter scherm?
De oled heeft een beter scherm maar dat is alleen als je handheld speelt. Speel je op de tv, dan heb je er niks aan. Just Dance hebben we niet maar wel internet abbo voor online te spelen zoals Mario Kart, animal crossing,...