Dochter van 8 speelt graag: Miitopia Minecraft Mario party Animal crossing Mario Kart Spirit heeft ze ook & Fantasy Friends Ze heeft Kirby en de vergeten wereld op haar lijstje staan( word denk ik een Sint cadeautje) Wii sports staat ook op ons lijstje maar we wachten nog even totdat er mss een update komt met golf erbij??
Onze switch staat tegenwoordig stof te happen. Af en toe eens een mariospel maar dat boeit ook maar kort. De jongens spelen vooral op pc (ze hebben elk een eigen pc) en playstation. We hebben een ps5 en 2 ps4.
Hier wordt de switch veel gebruikt, Super Mario Kart is hier favoriet bij iedereen, we houden regelmatig toernooitjes met z’n vieren. De jongens hebben verder verschillende favoriete spellen, maar naast Mario Kart wordt hier veel gespeeld met: Legend of Zelda (Breath of the wild, Hyrule warriors en Link’s awakening) Super Mario Maker Gamestudio Rayman Legends Minecraft Yoshi’s crafted World Super Mario Odyssey Rollercoaster Tycoon Jurassic Parc Evolution
Hier spelen we op de switch met dochter van 5,5 mario kart 8 geloof ik. Gaat wel beter nu we de controllers in stuurtjes hebben. Ik heb nu ook brain academy gehaald. Met de tekst zullen we nog even moeten helpen maar ze is verdraaide goed in dat soort spelletjes met logica puzzeltjes. Nog niet gespeeld met haar maar ben razend benieuwd.
De oudste houdt wel van computerspelletjes. Op de Switch speelt ze sinds ze 7 is: Minecraft Mario Odyssey Mario Kart Super Mario 3D World Just Dance Animal Crossing (heel af en toe) De jongste houdt wat minder van computerspellen, maar doet wel graag Mario Kart en Just Dance. En soms speelt ze Cappy (het hoedje) als we samen Mario Odyssey spelen. Goede tip over de gratis Fall Guys! En ik ga ook eens naar Brain Academy kijken
Dat denk ik wel want het is een online spel. Tenzij zij zoals Fortnite werken, bij Fortnite heb je ook geen online abbo nodig raar genoeg.
Wij zitten hier te twijfelen of we er 1 halen voor de zomervakantie. Als we hem halen komen in ieder geval de zeldas die ik nog niet heb, mario maker en luigis mansion. En dan vanzelf mario kart, minecraft enzo.
Ik volg even mee! onze dochter heeft er een gekocht voor haar verjaardag, ze had gespaard. Ze is 5 jaar. Maar speelt er nauwelijks mee… Zag nu een my little pony spel, maar of dat wat is? Is ook engels volgens mij. animal crossing vind ze niks… Mario kart vond ze ook wel leuk. Zelf speel ik op de tv ring fit! En wil graag nog een keer de switch sports halen.