Oeh, hier nog zo’n fan; onze 5-jarige zoon wil er ook 1 voor z’n verjaardag. Maar ik vind het nog al wat. Misschien toch voor een “gewone” gaan inderdaad. Ik lees even mee hier
Heb je geen ipad of samsung tablet waar hij op kan spelen? Daar kun je ook legio spelletjes op spelen (kopen in de app store). Hier hebben we geen spelcomputer maar wordt alleen op de ipad gespeeld (minecraft, roblox, lego). En ik speel soms mee met mijn eigen ipad . Als er vriendjes komen, dan spelen ze samen via wifi.
Op onze switch staan: - Tetris - new super Mario Bros deluxe - Mario odessey - Mario kart - Braun training - Pokémon sword - Pokémon Lets go evee - yoshi's whoolie world - zelda breath off the world. - nog een andere Zelda spel - animal.crossing - donker Kong country - Rayman En nog een paar waar ik even de naam niet meer van weet.
Anders even op de site van Nintendo kijken. Daar staan ze alle beschikbare spellen met vaak ook een filmpje
Ja dat zeker maar ik gebruik hem ook dus er staat voor elk wat wils op. Er staan er nog een paar op de laptop zodat die er binnenkort opgezet kunnen worden. Helaas geen ruimte meer op de switch en moeilijk kiezen welke er tijdelijk afgehaald kan worden
Mag ik vragen hoe je dat doet? Spellen kp de laptop die je later kan overzetten naar de switch? Klinkt wel aantrekkelijk namelijk, en een stuk voordeliger?
Eeuhm.... Is een beetje illegaal Je switch moet dan omgebouwd zijn. Op internet zijn een aantal "bedrijven" te vinden die dat doen. Er wordt software toegevoegd wat ervoor zorgt dat hij gedownloade spellen af kan spelen. Kostte me 95 euro. Zeg maar de prijs van 2 nieuwe spellen. Vervolgens gaat er een geheugenkaartje in de switch waar de spellen op komen te staan. Op internet kan je na goed zoeken gratis switch spellen vinden, downloaden en op het kaartje zetten. Het is wel even een gedoe om het allemaal op en uit te zoeken.
Even iets anders; zag dat wij exact dezelfde foto gebruikten als avatar. Haha, beetje toevallig. Heb ff geswitched .
Haha ja daar had ik ‘m ook van “geplukt” en zag nu dezelfde bij jou en dat jij al veel langer lid bent dan ik, dus ik heb die van mij even aangepast .
Bedankt allemaal. Besloten het nog zeker een jaartje uit te stellen. Maar heel veel aan jullie tips gehad want zodra we aan een spelcomputer gaan dan wordt het in ieder geval een gewone.