Nintendo Switch, vanaf welke leeftijd?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door iMum, 24 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.178
    4.489
    113
    Dat denk ik ook wel, vooral voor oudere kinderen, de puber catagorie ;) kun je via een playstation wel meer.

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.178
    4.489
    113
    dat is jammer, want het is een duur ding,ligt misschien ook aan de spellen die je hebt?!

Marti vindt dit leuk.
  3. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijne hebben vorig jaar kerst een switch gekregen. In de zomer werd er niet meegespeeld.
    Verder zijn ze gek op just dance al kan de vierjarige niet altijd tegen haar verlies. En spelen ze animal crossing. Oudste leest alles zelf, jongste doet maar wat of vraagt wat er staat als ze ergens niet uitkomt.

Ik ga hem weer eens aangooien. Want ik ben degene die hem uit gelaten heeft laatste tijd. Vanmiddag veel kids in huis dus is Just Dance wel weer eens leuk.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    ligt ook aan het soort spellen denk ik. Mijn zoon (14) gebruikt de switch nu meer dan de playstation. Voornamelijk voor pokemon spellen haha

mamameer vindt dit leuk.
  5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Dochter had hem met 4 jaar. Ze speelt voornamelijke Minecraft en de zonder vecht modus in fortnite.

6. O wat zonde zeg!

7. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    We hebben 3 of 4 mario spelletjes. Maar mijn kinderen zijn meer van het knutselen en vrij spelen. Ben ik alleen maar blij mee hoor. Zoon zit wel graag achter de tablet. Misschien maar zelf wat vaker pakken.

GossipGirlxoxo en mamameer vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Zoon heeft hem gekregen toen hij 10 was schat ik en er nooit echt mee gespeeld, bleef toch meer met de PlayStation spelen. Nu hebben we hem van de zomer aan dochter (5) gegeven maar die snapt er niet zoveel van. Klasgenootjes van haar spelen er wel veel mee begrijp ik maar dochter komt er niet mee uit de voeten. Spelen jullie kleuters op de switch zelf of hebben jullie deze op de tv aangesloten? Wij hebben vooral Mario spellen erbij.

Deel Deze Pagina