Dat denk ik ook wel, vooral voor oudere kinderen, de puber catagorie kun je via een playstation wel meer.
Mijne hebben vorig jaar kerst een switch gekregen. In de zomer werd er niet meegespeeld. Verder zijn ze gek op just dance al kan de vierjarige niet altijd tegen haar verlies. En spelen ze animal crossing. Oudste leest alles zelf, jongste doet maar wat of vraagt wat er staat als ze ergens niet uitkomt. Ik ga hem weer eens aangooien. Want ik ben degene die hem uit gelaten heeft laatste tijd. Vanmiddag veel kids in huis dus is Just Dance wel weer eens leuk.
ligt ook aan het soort spellen denk ik. Mijn zoon (14) gebruikt de switch nu meer dan de playstation. Voornamelijk voor pokemon spellen haha
We hebben 3 of 4 mario spelletjes. Maar mijn kinderen zijn meer van het knutselen en vrij spelen. Ben ik alleen maar blij mee hoor. Zoon zit wel graag achter de tablet. Misschien maar zelf wat vaker pakken.
Zoon heeft hem gekregen toen hij 10 was schat ik en er nooit echt mee gespeeld, bleef toch meer met de PlayStation spelen. Nu hebben we hem van de zomer aan dochter (5) gegeven maar die snapt er niet zoveel van. Klasgenootjes van haar spelen er wel veel mee begrijp ik maar dochter komt er niet mee uit de voeten. Spelen jullie kleuters op de switch zelf of hebben jullie deze op de tv aangesloten? Wij hebben vooral Mario spellen erbij.