Wij hebben een Switch aangeschaft. Tot nu toe hebben we er 1 spel bij gedaan, want de investering was al groot genoeg Ik zit wel al een beetje te neuzen naar spellen en zie dat je spellen of fysiek kan kopen of als download. De downloads zijn meestel ook wat duurder dan dat je hem fysiek koopt. Weet iemand wat het verschil is? Heb je meer voordelen als je hem als download koopt?
Hou hoi, de downloads zijn inderdaad duurder. Dit is eigenlijk op elk platform zo (ps4, xbox one). Het komt mi doordat winkels veel meer met elkaar moeten concureren en daardoor vaak net wat onder de prijs gaan zitten. Ik moet zeggen dat ik bijna altijd fysieke spellen koop. Ik vind dit juist meer voordelen hebben omdat je op deze manier het spel altijd weer kan verkopen als het is uitgespeeld of als het tegenvalt. ( Bijv inleveren bij gamemania of verkopen via marktplaats).
Fysiek is er veel meer concurrentie, met downloads helemaal niet. Ik koop altijd fysiek om die reden. Zelfde spel, alleen goedkoper.
Ik koop altijd in de winkel, nooit online. Zijn ze het spel beu verkopen we het weer. Dat is met online kopen onmogelijk.
Hier ook t merendeel fysieke spellen. Misschien eens op marktplaats kijken? Ik vind gedownloade spellen wel fijner, dan hoef je niet de card te wisselen in de switch. Dus geen gedoe, gewoon een ander spel selecteren. Ik heb zelf nog nooit een spel verkocht dus daar nog niet tegenaan gelopen. Je kunt ook demo's van sommige spellen downloaden en als je een online account aanmaakt kun je ook een aantal vintage spellen van vroeger spelen, ook leuk .
Ja ook wij kopen alleen in de winkel. Had Mario Odessy al snel uitgespeeld en kids keken er niet naar om. Zonde van m'n geld dus heb 'm weer verkocht. Nu kijken welk spel we nu gaan kopen. Kids willen iets met lego. We hebben race spel van Mario en Just Dance. Maar moet zeggen dat ze weinig gebruik maken van de switch helaas
Wij vinden downloads veel fijner, dan hoeven ze niet dat kaartje te wisselen en kunnen ze gewoon een ander spelletje selecteren in het menu. En geen slingerende doosjes in huis . Onze kinderen vinden het ook leuk om oudere spelletjes weer te spelen na een tijdje, dus verkopen doen we ze toch niet. De Switch is hier erg populair, wij hebben nu Mario Odyssey, Mario Kart, Rayman Legends en Zelda en ze spelen met alle spelletjes graag.
Afgelopen week inderdaad wat spellen via marktplaats gekocht; Splatoon 2 en Mario Odyssey. Gisteren Mario Kart, maar waarschijnlijk opgelicht hiermee; dus dat is zonde. Rayman lijkt me ook erg leuk en die is niet eens zo heel duur nieuw. Just dance lijkt me leuk voor de meiden, maar ik las al wel dat je dan een abonnement er bij moet nemen om toegang te krijgen tot meerdere liedjes. Dat lijkt me dan wel weer jammer
Ik koop de meeste spellen online maar eigenlijk moet je dat alleen doen bij de topspellen. Niet bij de twijfel spellen. Alleen Zelda heb ik tot nu toe met doosje gekocht voor mezelf. Bij zoontje zijn Mario odyssey en minecraft de 2 echte toppers. Go vacation en Splatoon 2 vind hij ook leuk. Ikzelf vind splatoon 2 geweldig . Mario kart speelt hij raar genoeg zelden maar dat kan nog komen .Lego vind hij niks aan dus daar heb ik wel spijt van dat ik die online heb gekocht.
Zelda! Echt fantastisch. Ik heb m al meerdere keren uitgespeeld en je blijft nieuwe dingen ontdekken. De oudste van 11 ook. Ik koop vaak fysieke spellen, we verkopen ze weer zodra ze er klaar mee zijn
De nieuwe komt ergens dit jaar uit toch? Eens zien of ik hubby en kids zover krijg om voor Zelda te gaan haha. Denk dat kids liever Rayman willen, of een lego achtig spel
Ja maar die lijkt mijn helemaal niet leuk, is in 2D. Vind deze zelda zo super leuk omdat er zoveel mogelijk is en het zo mooi gemaakt is. Je moet rekening houden met het weer, de temperatuur, je kan zwemmen etc.