Maar het is bewezen dat de ps3 grafisch beter is... wij hebben zelf ook plasma hdtv en een xbox 360 ik vind het prima zo, maar mijn vriend wil nog wel graag de ps3..
Ja zeker, want ik heb al ruim 12 jaar chronische RSI en heb soms maanden geen spelcomputer aan mogen raken, dat is nu eindelijk verleden tijd. Het ergste voor mijn handen was de GBA, met de komst van de DS werd het al een stuk beter, The Phantom Hourglass kon ik bijna zonder een greintje pijn in mijn polsen spelen. Ik denk dat Nintendo daar echt heel goed mee bezig is, beter dan met bijvoorbeeld de PSP.
Nee dat klopt, maar jij zegt dat je straks voor de verbinding moet gaan betalen maar dat is niet zo want je betaald je internet je hebt niet een extra abbo nodig om online te kunnen spelen. En je hebt mij ook niet horen zeggen dat het gratis was. En met de wii remote maak je zeker niet continue de zelfde bewegingen...
Oh ja, is dat bewezen? En wie hebben dit bewezen dan? Sony zeker? Sorry hoor, maar als je de grafische verschillen googled tussen XboX en PS3 komt het steeds op hetzelfde neer: PS3 is beter qua Cell Shading en Xbox heeft iets scherper beeld. Of je nu de testbevindingen van de gaming-sites bekijkt of die van de gebruikers zelf. Beiden goed, maar MIJN MENING is dat ik liever scherper beeld heb dan betere Cell Shading. Nogmaals, specs zeggen LANG niet alles.
Ja kijk daarom verkoopt de Wii ook beter dan die andere twee systemen, als twee honden vechten om een been. Doe mij maar een Wii hoor, zou echt geen ander willen.
wij hebben de xbox 360 en de WII en speel alleen opde WII< als je goed beeld belangrijk vind en meer keus uit verschillende soorten spellen dan is de XBOX erg leuk. houd je meer van actief bezig zijn en is beeld niet zo belangrijk dn ais de WII weer erg leuk. Ik vind de WII een echt vrouwe ding en straks als me dochter groter is een spelcomputer voor het hele gezin en blijven dan ook nog in beweging.
Helemaal niet, maar iedereen kan natuurlijk wel roepen dat iets is bewezen Dan wil ik graag de bewijzen zien Als je dit gepikeerd vind mag je blij zijn dat je me niet gepikeerd meemaakt
nadeel van de xbox trouwens dat je moet betalen om online te kunne spelen en bij de andere 2 is het gratis tenminste als je een internet aansluiting hebt
Maar een heel klein beetje Wii en Xbox lopen bijna gelijk met ietsje winst voor Wii, PS3 zit ergens rond de helft van de Xbox
Ja maar de XBOX is ook al een jaar langer te koop dan de Wii Annika wil nu al graag WiiFit doen ze gaat ook op het board staan en wil dan ook een spelletje spelen. Ik vind de Wii echt het meest geschikt als je er ook kinderen mee wil laten spelen. Het is echt niet zo dat Annika alleen maar spelletjes gaat spelen hoor, ze kijkt eigenlijk nooit tv of spelletjes, maar ze ziet ons wel de Fittest op de Wii doen en dat vind zo ook bar interessant.
Haha da's waar Ik denk dat onze kamer ongeschikt is voor de Wii, met boksen sla ik er een muur uit Laat me dan maar zitten op de bank met m'n controllertje Sowieso ben ik meer van de moord & doodslag op de console, dat heb je bij de Wii niet echt geloof ik... Halo, Gears of War, Lost planet... Shooters dus... En games als Burnout Paradise waar je echt je agressie in kwijt kan
Nee dat zijn niet mijn soort games, ik houd meer van adventures en rpg's. Ja ik weet wat je gaat zeggen, dan moet je een PS3 kopen, maar die vind ik te duur en bovendien heb ik toch ook de tijd niet om alles te spelen en ik MOET Zelda kunnen spelen, anders krijg ik ontwenningsverschijnselen denk ik. Ik ben al Nintendo-fan sinds de Game&Watch. Aantal verkochte consoles: Wii 29,58 mil. (46,3%) XBOX 19,88 mil (31,1%) PS3 14,48 mil (22,6%) Aantal verkochte handhelds: Nintendo DS 76,65 mil. (67,7%) PSP 36,59 mil. (32,3%)
Met deze termen klets je me echt niet onderuit hoor.. Ik ben it-er Maarre.. Om ff terug te komen op je opmerking: Dat is helemaal waar natuurlijk.. En draai nu maar is hetzelfde spel op dezelfde tv naast mekaar. 1 op de xbox, de ander op de ps3. Dan zie je dat de specs dus wel degelijk uitmaken 1080I tegen 1080P. Dat is het dubbele aantal lijnen! Dat zie je echt wel
Ten eerste: Ik klets niemand onderuit, maar als je IT'er ben weet je dat ik wel gelijk heb in dat opzicht, dat zeg je daarna zelf gelukkig ook. Maar, als je IT'er bent ga ik er vanuit dat je weet wat Google is. En als je even Googled zul je zien dat, zoals ik al zei, de PS3 beter presteert qua Cell Shading, en de 360 scherper beeld geeft, ook bij hetzelfde spel. Niet beter of slechter, maar anders. En IK VIND scherper beeld gewoon prettiger. Zo simpel is het. De meeste tests, zowel van de gaming-sites zelf als de gebruikerspolls wijzen uit dat er zelfs bijna geen verschil in graphics met het blote oog te zien is, zelfs niet voor games die al eerder op de 360 uit waren en later pas op de ps3, waardoor je dus zou denken dat ze meer tijd hebben gehad om de graphics mooier te krijgen Wacht, ik zoek een voorbeeld voor je op: http://img384.imageshack.us/img384/5999 ... on3if2.jpg Links de PS3, rechts de 360. Amper verschil, zelfde spel, zelfde screenshot, zelfde tv. Xbox IETS scherper.
pff where to begin.. Ik zal het maar is op een rijtje zetten voor je. Misschien dat je dan snapt wat ik bedoel. Levensduur xbox door de zwakke specs 5 jaar; ps3 10 jaar en dan dit (niet interessant voor jou zoals je zei, maar wel voor iedereen die online speelt): Toegang tot het Playstation netwerk (vergelijkbaar als met xboxlive gold) is gratis. Er zijn twee soorten Xbox Live: de silver-versie (gratis) en de gold-versie (hiervoor moet betaald worden, 59,95 euro per jaar). Met de silver-versie kun je scoreboards bekijken en extra's downloaden. Met de gold-versie kun je ook online spelen. Voor beiden (xbox en ps3) is een vaste internet verbinding nodig De Xbox heeft geen WIFI en de PS3 wel, dit is superhandig. Zo kun je connecten met je eigen draadloos netwerk thuis en kun je gegevens van je pc boven op je tv beneden projecteren/gebruiken. PS3 heeft cardreaders De PS3 is meer als alleen een game console, op de Xbox 360 kun je alleen maar gamen en filmpje kijken En die reviews die je laat zien is er wel degelijk verschil! De resolutie van de PS3 is hoger.. daarom ziet het plaatje er inderdaad anders uit.. Maar dat heeft niks met scherpte te maken, zoals jij zegt. maar met de TV waarop het word gespeeld. Om echt 1080P te kijken moet je ook een echte 1080p TV hebben. En die kun je ook niet zomaar kopen, een hardware matige 1080p TV is vanaf 50000 Dus dat je op je sony braviatje vind dat de Xbox beter is dat kan, maar je moet wel alle juist hardware hebben om goed te vergelijken De huidige full HD TV zijn softwarematige. De tv moet nog steeds de Pixs upschaden. Het komt er dus op neer dat de ps3 eigenlijk nog een tikje te goed is voor de huidige tv's die iedereen in de woonkamer heeft staan! Dat is toch alleen maar mooi?! aangezien de ps3 10 jaar meegaat heb je er dan ook nog plezier van. Over 5 jaar, als je xbox op instorten staat, ziet het beeld van de xbox op een nieuwe tv echt niet meer uit. En die reviews van jou zijn trouwens van de tijd dat de PS3 nog geen maand oud was.. vergelijk nu maar eens.. neem een game van 2 maanden oud dan zul je het verschil zien. Game makers konden tot een half jaar terug nog niet goed compileren op de Cell procesor zo als het zou moeten.. Neem maar een GT 5 tegenover Forsa 2 dan zul je duidelijk het verschil in kwaliteit zien. http://www.gametrailers.com/player/31926.html forza 2 HD filmpje http://www.gametrailers.com/player/29098.html GT 5 HD Ik bedoel, als je wil vergelijken in beeldkwaliteit doe dat dan met de huidige spellen en niet van zo lang geleden!
Word er een beetje moe van dat je overal gelijk in wilt hebben, Vosje2000 heeft nu al een paar x alle punten neer gezet maar volgens mij lees je het niet ... En ik wil je best gepikeerd zien want zoals je nu reageert reageer je in mijn ogen beetje gepikeerd ja dus ben wel benieuwd hoe je dan bent ( doet me niets maar toch ), je kan het niet hebben dat iemand anders iets anders zegt dan jou, en als dat niet zo is dat komt het wel bij MIJ zo over ...
Levensduren zijn puur speculatief, die kun je nooit hardmaken. 5 en 10 jaar, gebaseerd op de specs Whatever De ene wasmachine gaat 2 jaar mee, de andere van hetzelfde merk en type doet het 12 jaar, zo is het ook met consoles. Hoe je ermee omgaat, hoe vaak je hem gebruikt, hoe lang achter elkaar, etc. speelt allemaal mee. Online spelen, zoals ik al zei, voor mij 100% niet interessant. Ik geef dan ook mijn visie. Speel jij wel graag online, ga je gang. Hoeveel mensen spelen hun games op een tv van 50.000,- denk jij? Dus wel degelijk interessant om te weten hoe het er op een 'normale' tv uitziet. Waarom zou ik willen weten hoe een Ferrari F1 zou kúnnen rijden op het circuit als de techniek 10 jaar verder terwijl ik in de praktijk met een Astra Station door de stad kachel? WIFI? Waarom zou ik mijn pc-gegevens op de tv willen bekijken? Daar heb ik een monitor voor. Dat is net zo stupide als foto's maken met je gsm terwijl je een digitale camera hebt liggen. Cardreaders? Die heb ik in mijn pc zitten, die heb ik op m'n XboX niet nodig. Net als die andere functies, want voor films heb ik een home-cinemaset, en voor muziek een stereo. Ik gebruik mijn gameconsole puur voor waarvoor hij is gemaakt, gamen. Wees jij nu maar blij met je PS3 die "te goed is voor de huidige tv's" dan ben ik blij met mijn Xbox die perfect is voor de tv's van nu. Over 5 jaar (als mijn XboX het vast nog steeds prima doet en jij nog wacht op je perfecte tv) zijn er alweer hele andere consoles hot, dan zitten wij met onze 360 en PS3 terwijl de discussie's dan over de XboX 360 V2 en de PS4 gaan...
Nee hoor, ik heb lekker geslapen En ik denk dat jij misschien mijn punten wel niet leest, aangezien ik ook die punten neerzet en jij die over het hoofd lijkt te zien Als je me gepikeerd wilt zien zul je véél beter je best moeten doen Gepikeerd worden over een discussie op een forum is namelijk best dom In jouw ogen... Ach, dan ben je denk ik gewoon niet veel gewend