Hoi, Misschien weet iemand dit, hoort er in een Nintendo Wii als je die koopt een sd kaart te zitten?
Oke thnx! De controllers reageren namelijk niet, heb via marktplaats gekocht.. Heb er nieuwe batterijen in gedaan en nog niet...
De controllers moet je aanmelden bij de wii. Er zitten volgends mij rode knopjes bij het klepje van de controller. Sd kaart zit er niet standaard bij.
je moet idd de kastjes even syncroniseren, rood knopje op de wii en achter het klepje van de controllers
Inderdaad even het rode knopje op de wii en dan gelijk het rode knopje op de controllers aan klikken. Rode knopje op de controllers zijn bij het batterij gedeelte. SD kaart moet altijd nog apart erbij gekocht worden.
Als je nog onderdelen, accessoires en/of spellen zoekt, vind ik dit een leuke website: Nintendo Wii Winkel Het zijn tweedehands spullen die allemaal gecontroleerd zijn door de makers van de website. Je kunt veilig kopen en je weet altijd zeker dat je spullen werken Ik heb hier ooit een balanceboard gekocht voor 15 euro, dat was echt een koopje!