http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=uFQfylQ2Jgg Zoals hij heeft met zijn zoontje over die schoenen, ben ik al de hele ochtend (van kwart over zes) op zoek naar een rietjes beker. Ze heeft hek ergens neer gezet gisteravond en god mag weten waar. En zelf weet ze het ook niet meer en weigert te drinken uit een normale beker wat ze prima kan
Haha dat heb ik altijd met haar speen. Nergens te vinden, dochter helpt dan ook mee en weet het ook niet. En dan ineens een uur later zit ze met haar speen in dr mond. Waar ze hm dan vandaan heeft, geen idee!
Ohh ja heel herkenbaar, eerst was het altijd met zijn speen.. nu telkens met zn tuitbeker (terwijl hij ook allang uit een normaal glas kan drinken) Oh en hij verliest ook altijd 1 sok, welke dan 9/10x echt verdwenen is Echt er leven kabouters hier met een sokken fetish
Mijn dochter zit nu ook in zo'n fase waar in ze alles "vstopt"! Heb me laatst bij het naar bed brengen suf gezocht naar haar speen en uiteindelijk maar een reserve exemplaar gegeven. Toen ik later die avond naar bed wilde gaan, vond ik hem tussen mijn eigen dekens! Meestal weet ze gelukkig precies waar ze dingen gelaten heeft en kan ze enthousiast aanwijzen waar dat is.
Wij hebben dat een keer gehad met een tuitbeker van daymian. We zochten hem om in de vaatwasser te doen, maar niet te vinden. Kwam ik hem de volgende dag tegen in de loopauto (onder de zitting). Hij stopte altijd van alles in dat ding, het was daarna ook altijd de eerste plek waar we gingen zoeken.
Hier zoeken we altijd als eerste onder de bank en salontafel. Daar valt regelmatig wat onder. En speen ligt vaak onder haar bedje. En inderdaad vinden we ook weleens wat terug onder de klep van de loopauto.
Ja, gelukkig is het alleen de speen We vinden hem vaak terug in de schoenenbak of onder de bank haha.
hier altijd alles terug vinden in vuilnisbak hihihihih. me gister rot gezocht naar mijn linker schoen#
Ja, heel herkenbaar. Mijn zoontje heeft een tijdje dingen in de prullenbak "verstopt". De tandenborstels heeft hij een keer door de brievenbus naar buiten gegooid en toen ik laatst het raam in de kamer open had staan om te luchten lagen er buiten ineens allemaal papiertjes. Pff.. haha.
Leuk filmpje! Mijn kleine man is nog niet zo ver, maar ik heb onze buurvrouw al wel gewaarschuwd: als ze iets kwijt is ligt het waarschijnlijk bij ons in de tuin. Enkele voorbeelden van wat over de schutting verdwijnt: sleutels, schoenen, speelgoed, chips (in de zak) en tosties (vond ik minder leuk).
Hhahaha.. Dat weggaan gaat hier ook zo. Mijn oudste dochter (bijna 4) die zit dan boven en ik maar roepen. Het trucje bluffen werkt helaas niet altijd.. Dan zegt ze gewoon, dag mama ik blijf wel thuis hoor.. Pffffffffffffff. De jongste waarvan ik alles kwijt ben en die er snel vandoor gaat zodra ik haar heel even loslaat. Als ik dan alleen ben en alleen weg ga dan realiseer me ik altijd de rust en snelheid
Geweldig filmpje!! Hoe lang het duurt voordat je eindelijk eens de deur uit bent met kinderen af en toe ja.... En wat betreft het dingen kwijt zijn, dat is hier dagelijkse kost. Als zijn hoofd niet vast zou zitten...
Hier is de rietjesbeker vandaag ook spoorloos. Ik had hem klaargelegd om mee te nemen naar de oppas, draai me om en weg is hij. Dochter zei heel schattig 'vestop'. Gister zag ik haar spelen met mijn portemonnee, en heel toevallig stak.rr.een oranje hoekje van een pasje uit de brievenbus. Had ze mijn bankpassen in de brievenbus gelegd. Nu nog op zoek naar mijn huissleutels...
Wij stonden een tijdje terug helemaal klaar om te gaan werken en de kinderen moesten naar het kdv. Nou stap je de deur uit shit autosleutels nergens te vinden! Na heel lang zoeken en uiteindelijk lopend naar het kdv en ons werk schoot mij wat te binnen. De dag ervoor was mijn vader hier en heeft lem met die sleutels zitten spelen. Ik bel mijn vader op en vraag of hij misschien eens in zijn zakken wil kijken? En ja hoor in de binnenzak van zijn jas zat de autosleutel en bedankt Lem!