Nintendo wii?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angelaa, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Hoi,

Ik wil graag voor de kerst een nintendo wii kopen. Het ziet er zo leuk uit en ik houd wel van die spelletjes van o.a. mario enzo.
    Nu is mijn vraag, wie heeft de wii en kan mij vertellen of tie echt zo leuk is als tie eruit ziet. Dankjewel.

Groetjes Angela

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hoi hoi,

Ik heb een wii en ik vind 'm helemaal super! Ik weet niet of je nog een "oude" spelcomputer hebt, maar ik heb mijn nintendo64 ingeruild toen ik een wii kocht en dat scheelde mij toen nog honderd euro.

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Zo das id de moeite. Ik heb nog wel ergens een oude SEGA liggen. Waar heb je je nintendo precies ingeruild?

Groetjes

4. Lientje25

Lientje25 Lid

3 okt 2007
    39
    0
    0
    sint-Truiden
    Hoi Angela!

Mijn vriend en ik hebben begin september een Wii gekocht en ik vind het eigenlijk super.
    De spelletjes Wii Sports en Brain Academy vind ik het tofste. Dat van Mario heb ik nog nooit geprobeerd,maar we zijn wel van plan om het ons eens aan te schaffen.
    Kortom; ik vind het zeker de moeite waard. Het is goed uitgevonden en bij ons werkt het perfect.
    Dus: DOEN zou ik zo zeggen
    :)

Groetjes

5. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Oja nog een vraagje. Hij kost toch € 249 en waar kan je hem het beste kopen?

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij hebben ook een wii en het is echt super leuk! Wij hebben hem toen bij de free record shop gekocht, maar dat was toen een aanbieding. Ik zou ff in de reclamefoldertjes kijken.

Je hebt alleen voor die 250 euro maar 1 controller. je moet er dan nog een nunchuck ofzo bij kopen en je moet dat setje eigenlijk voor 2 personen hebben.

7. Niet meer actief

hier ook de wii, ben al de hele middag bezig, mario party is echt een aanrader, brain academy en wii sports zijn ook leuk.

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hoi hoi,

Ik heb de wii bij gameshoptwente gekocht, omdat je daar je oude consoles in kunt ruilen! En supermario galaxy is echt een aanrader! Net als de spellen die hierboven ook al werden beschreven. Succes met je keuze!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij kan je voor de aankoopprijs het beste even zo'n vergelijksite raadplegen.
    Dat kan veel schelen hoor!
    Elmo

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    mario party en galaxy vind ik tot nu toe ook de leukste....

Verder is het voor mij nu ff wachten op de wii fit!

11. Niet meer actief

volgens mij zijn alle spellen met mario een aanrader, als ik het zo lees :)
    wat ook handig is, is om een accusetje met oplader te kopen voor je wii afstandsbediening, die heb ik dus niet :cry: , ga ik maandag bij de intertoys even halen want dat is ie in een speciale aanbieding.

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij hebben een dubbele acculader (niet van het nintendo merk) en die doet het prima! Was iets van 20 euro

13. Niet meer actief

ja psies, die wil ik ook even halen

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    En trap niet in het spel op die boerderij met die koe.. dat is echt niet leuk!

Maar voor de rest :D Wij willen nu de Mario olympics hebben.
    En ja, je hebt wel nunchuk voor 2 personen nodig en een extra controler. En het sportsetje met racket en golfstick.. is zonde van je geld!

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben ook een wii
    geweldig ding kan niet zonder

las dat je een sega hebt heb je wel een soniq gespeeld?
    die heb ik ook en vindt die ook erg goed

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Een kameraad van ons heeft een wii en hij heeft em laatst meegenomen hier naartoe en we hebben ons de hele avond geweldig vermaakt.

Ik zit er nu over te denken om er zelf ook een aan te schaffen...hahaha

17. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Wij hebben hem van de week gekocht maar moet zeggen met heel veel moeite hoor!

Dat ding is overal uitverkocht en nergens meer te verkrijgen!
    Maar voor de rest vind ik het echt super we hebben hier vreselijke spierpijn maar dat heb je er wel voor over! :D

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb vorig jaar bij de introductie van de Wii meteen zo'n apparaat aangeschaft (hadden 'm al van tevoren gereserveerd) en ik heb er echt nog geen seconde spijt van! Nu beginnen ook de echt goede spellen op de markt te komen, dus het wordt u al helemaal interessant om er eentje te kopen! Wii Sports blijft leuk om te doen en ik heb ook The Legend of Zelda: Twilight Princess er meteen bij gekocht. Geweldig spel!

Super Mario Galaxy staat bovenaan mijn verlanglijstje, maar die heb ik dus nog niet, helaas. Maar vind mario spellen over het algemeen sowieso leuk, heb er ook een aantal voor de Nintendo DS :)
    Wij willen ook graag Guitar Hero III gaan kopen, maar de Wii-versie is echt overal standaard uitverkocht :(

En wat Elmo ook al zei: kijk even op een vergelijkingssite waar je 'm het goedkoopst kunt halen! Of als je hem liever niet online koopt, hou dan de folders goed in de gaten!
    Met de feestdagen voor de deur, is er trouwens wel weer moeilijk aan te komen, aan de Wii... wordt erg veel verkocht en Nintendo kan de vraag op het moment dan ook weer moeilijk aan!

Je kunt er ook het beste inderdaad meteen een tweede controller & nunchuck bijkopen. Die controller is te koop met een spelletje, Wii Play, maar weet niet of daar tegenwoordig nog makkelijk aan te komen is... Die set kost in elk geval €10,- meer dan een losse controller. Een hoop van de spelletjes op Wii Play vind ik niet echt leuk, maar er zitten er toch wel een paar leuke bij en voor €10,- is het in elk geval geen miskoop!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ook wij gaan binnenkort een Wii aanschaffen. In Duitsland schijnen ze nog wat goedkoper te zijn dan in Nederland...misschien de moeite waard om daar ook eens te kijken.

Kwebbel

20. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Eerlijk in Duitsland goedkoper. Weet je toevallig ook hoeveel goedekoper?

Deel Deze Pagina