wie word er ook gek van die @*#$** reclame telefoontjes

Discussie in 'De lounge' gestart door knorretje21, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    pfff word je toch niet goed van..

bellen ze iedere keer van van alles..
    mevrouw wilt u dit en dat wij zijn goedkopern en blablabla

vraag me wel eens af hoe ik ervan af komt.

net zo vriendelijk vrouw weer (niet dus)
    belde ik ben van 1 of andere energie u bent toch bij de eneco..
    ik ja...
    ze zegt ik mag u een 1 maalig aanbod doen.. Ik zeg nou dat hoef niet ik vind alles best zo en heb er helemaal geen zin in ;)
    gooit ze de haak erop :) professioneel he :p

maar wie weet hoe je hiervan afkomt want grrrr irritant vind ik het

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even naar www.infofilter.nl en daar alles invullen.

Als het goed is ben je er dan weer voor een tijdje vanaf. Hoe snel ze je gegevens weer hebben hangt er ook vanaf bij welke sites enzo je je info achterlaat. Succes!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat is het gekke
    ik laat nergens me telefoonnummer achter
    heb nog maar sinds 1 jaar huistelefoon en vanaf dag 1 al werden we er niet goed van

maar ga even op die site kijken
    bedankt :)

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb ongeveer 4 x ofzo bij een callcenter gewerkt. Maar ben er ook echt weg gegaan omdat het gewoon belazerij was :( we belden voor pretium telecom je mocht zogenaamd niet zeggen dat je van de kpn was. Nou :( ik was aan de tel het was een meneer uit 1917 dus die meneer vroeg van zijn jullie van de kpn ik zei nee meneer ik bel voor pretium telecom. :confused: werd ik bijna door de supervisor uitgescholden omdat ik zei dat ik NIET van de kpn was :( Ik zei maar het is toch zo we zijn toch niet van kpn. Ze ging helemaal te keer ik ben huilend weggegaan.

Maar je kan naar www.uwtelemarketingrechten.nl gaan en aangeven dat je niet gebeld wilt worden. Ik weet hoe vervelend het is ben ook vaak uitgescholden :)

Maar echt ik was echt vriendelijk en als ik oudere mensen aan de tel had :oops: zette ik bij de notities van wilt niet meer gebeld worden vertrokken naar het bejaardenhuis

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    met 4x bedoel ik 4 of 5 dagen of zo

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ach, ze halen je zelfs uit het telefoonboek, je kan er weinig tegen doen. Of een geheim nummer nemen... Irritante lui! (en ik heb het zelf ook gedaan hahaha verdiende goed!)

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wij staan niet eens in het telefoonboek en nog worden we plat gebeld... Als ik hoor dat het weer zo'n reclame is , hang ik ook gewoon op, zonder iets te zeggen, bent echt spuugzat

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik roep ook altijd gelijk 'nee bedankt, geen interesse en kwak hem erop. Ik sta ook bij de Kamer van Koophandel ingeschreven, dat levert helemaal veel telefoontjes en reclamerommel op.
    Verschrikkelijk, ik heb zelf ook nog wel eens tijdens mijn stage mensen moeten bellen om ze naar congressen te laten gaan. Ik wist vaak niet eens waar ik het over had, want de informatie die je kreeg was erg beperkt. Ik vond het verschrikkelijk, aan het einde van de middag wou ik gewoon niet eens meer praten als de telefoon werd opgenomen. Weer dat zelfde riedeltje opratelen. Nooit meer!

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij worden ook regelmatig gebeld en staan ook niet in het telefoonboek. Maar dankzij die stomme zwangerschapsdozen hebben ze ons nummer gekregen. Dus nu word ik de hele tijd gebeld... :evil:

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik weet uit ervaring dat jullie beter bij zo een callcenter site kunnen doorgeven dat jullie het niet willen. Anders maken ze toch alleen maar belafspraken en worden jullie steeds opnieuw gebeld

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Het is wel zo dat je meer lastig gevallen wordt als je bij verschillende sites meedoet, bijvoorbeeld bij testnet of prijsjerijk, daar halen ze ook gegevens vandaan. En van Wij Jonge Ouders enz. en de blije doos e.d., die geven ook nrs door.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Doe ik ook altijd. Vraag vriendelijk of ze me uit het bestand willen halen en mij niet weer willen bellen. Dit zijn ze verplicht te doen. Ik word echt maar zelden gebeld nu. Helpt heel erg goed.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik heb al jaren een 06-nummer en wordt nooit gebeld.. :rolleyes:

14. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    IK OOK!
    ze bellen dagelijks, ook om 10 uur savonds.niet normaal... :(

15. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik word er ook helemaal simpel van. We hebben een geheim nummer en toch weten zo ons weer te vinden. Ik heb ooit eens een stuk gelezen op internet, dat je de rollen om moet draaien. Dat jij dus uiteindelijk de gene bent die hun vragen gaat stellen.

Wat ik ook wel eens doe, ze het hele verhaal laten doen en dan zeggen dat je geen interesse hebt. Zijn ze niet zo blij mee. :D

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihi mijn vader heeft ooit eens een grappig gesprek gehad met zn callcentermeneer het ging zo

"een goede avond met blabala van blablabla, bel ik ongelegen?"
    - eigelijk wel
    "oh..uhm.."
    - maar ik weet het goed gemaakt, geef me je privenummer, dan bel ik je vanavond als je aan het eten bent terug
    "nou meneer, dan vind ik niet zo plezierig"
    - ik dus ook niet..

tuurt..tuut.. :)

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb mezelf een limiet aangesteld.... na 19:00 wil ik GEEN onzin telefoon meer. Belden ze me laatst ook 22:00 uur.... ik vroeg net zo vriendelijk of ik naar bed mocht gaan aangezien dat het voor mij tijd is om naar bed te gaan. kreeg ik als reactie maar mevrouw ik kan u een geweldige aanbieding doen die je niet in de winkel kan vinden. dus maakte ik een opmerking ow dus u heeft een robot die dit soort telefoontjes afhandeld zodat ik wel gewoon naar bed kan gaan en kan gaan slapen zonder dat er weer een of andere debiel mij belt om 22:00 uur? Nee mevrouw helaas is het geen robot. NOU SORRY DAN HEB IK OOK GEEN INTERESSE...... maar mevrouw..... Ja meneer welterusten en u hoeft mij niet weer te bellen en zeker niet op dit tijdstip..... Toen kreeg hij te horen: TUUTUUTUUTUUTUUTUU. Sociaal he;)

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @tummetje

geweldig:D:D:D

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahaha...

nou inderdaad mijn pa werd elke week gebeld door de dsb bank...
    dus me pa iedere keer nee heb geen intresse in een pension regeling..

zegt me pa op een gegeven moment ik weet het goed gemaakt ik neem een pension als u mij verzeker dat ik minimaal 65 word..
    die voruw ja dat kan ik niet doen...
    me pa zegt ja en dat is dus de rede dat ik het niet hoeft.. vrouw stil en gooit de haak erop ;)

week later weer de dsb bank
    me pa zegt
    ik word julli nu spuug en spuug zat
    jullie bellen me plat en ik ben jullie zat
    en ten 2e ik haat AZ dus kap nou met bellen!

sindsdien hebben ze daarvan nooit meer gebeld ;)

haha maar als ze nu nog een keer bellen ga ik inderdaad eens vragen aan hun stellen ;)
    misschien stopt het dan eens

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Wij hebben het zo opgelost:

Via de provider hebben wij aangegeven dat wij geen anonieme oproepen accepteren. De beller krijgt dit via een bandje te horen. Ideaal!
    In het begin kan je nog wel wat 'klachten' krijgen van vrienden, maar dat ik zo over. En nooit meer die irritante telefoontjes! :)

Deel Deze Pagina