mario kart is super! wii fit komt als het goed is vanmiddag! besteld bij wehkamp voor 80 euro! koopje! (tijdens de koopjes 4 daagse)
hmm voor de liefhebbers van de mac vs pc reclames.. hebben we hier ook een ps3 vs wii http://www.youtube.com/watchv=MFoyp71xw ... re=related enige is dat ie minder grappig is als je de apple-reclames niet kent denk ik want dit is duidelijk ene parodie erop
voor de Wii fit heb je ook een gewone Wii nodig toch? De Wii fit lijkt me echt gaaf, maar als er ook een Wii consloe bij moet...moet ik toch ff goed gaan sparen
@JustSanne ja je hebt de Wii fit nodig incl het hoofdapparaat dat word echt ff sparen.....zag dat de wii fit 90 euries was en dan dus nog 249 erbij zit je snel aan de 350 eurie's wie weet krijg je een leuke vanktiegeld enveloppe en heb je dat nog niet gebruikt...spaart toch lekker dan....
Nu de WII fit op de markt is wil ik er ook 1. Wij gisteren naar de mediamarkt en hij is gewoon mega uitverkocht. Nog steeds. Mijn vriend was nooit zo entausiast over de WII maar nu wil hij er wel 1 haha jaaayyyy. Het lijkt me zo cool.
Hoi wii-fans... Ik heb de wii gratis gekregen bij een telefoonabonnement. Er zijn volgens mij nog een aantal providers waar je hem bij krijgt. Ik heb vorige week ook meteen de wii fit gekocht, maar nog niet gedaan omdat ik nu wel in mijn laatste loodjes ben beland. Ik kan niet wachten om na mijn bevalling te beginnen. Groetjes Kyansa
vriendin van mij zegt trouwens goed af te v allen met de wii fit ineens al moet ik er dan wel bij melden dat ze ondertussen zichzelf ook ietwat op rantsoen gezet heeft met max 1600kcal per dag
Alle beetjes helpen toch om af te vallen....en als je het zo kan volhouden hoef je ook niet naar de sportschool..... dit lijkt mij ook veel leuker omdat je verschillende sporten kan beoefenen...
Ik heb de Wii fit al sinds een dag voordat hij uitkwam, wij hadden hem besteld en ik ben zoooooooooo verslaafd.... Ook hebben wij Mario Kart met zo'n leuk stuurtje hahahahaha GEWELDIG... Wij hebben ook internet verbinding dus we zitten vaak met mensen uit bv Japan te mario karten hahahaha echt leuk ....