Jaaaa Sonic is ook een heel erg leuk spel. heel veel gespeeld, maar moet eerlijk bekennen dat de SEGA nu alweer heel wat jaartjes in de kast ligt!
Nee, dat durf ik je niet te zeggen. Mijn broer (ook woonachtig in duitsland) heeft hem daar gekocht en het scheelde echt zei hij. Zit ook gewoon nederlandse vertaling / tekst bij geloof ik. Misschien kan je op de duitse google eens zoeken. Kwebbel
hartstikke leuk ding en helemaal als je em eenmaal omgebouwd hebt.... want de spellen voor die dingen vindt ik gewoon "niet normaal meer" wij hebben de wii in januari met veel pijn en moeite gekocht voor de verjaardag van mijn zoontje en vooral die dingen die je erbij kunt kopen (houden om als pistool te gebruiken - lichtzwaard - tennisracket etc etc) zo leuk....
Meiden, waar hebben jullie dat ding laten ombouwen? Doe je dat gewoon in een louchie zaakje? De spellen zijn inderdaad super duur. Kunnen jullie nu nog wel de software bijwerken enzo?
Ik heb hem laten ombouwen in Enschede gewoon bij een bedrijfje. Ik krijg 3 maanden garantie nog op de chip maar de garantie van nintendo is er wel af. Gewoon ff googlen op ombouwen wii, misschien zit er wel 1 bij jou in de buurt.
Ik heb trouwens 2 laadstations in de aanbieding. Helemaal nieuw in de verpakking. 1 pakje bevat een dubbel laadstation en 2 accu's.
ik heb em om laten bouwen bij degene die ook voorheen de playstations ombouwde en de xbox...bouwt in principe alles om wat om te bouwen valt...en altijd 6 mnd garantie. de chip voor de oudere wii is goedkoper ( 55) dan die van de nieuwere wii. 1 spel kost al gemiddeld 55 euro, dus de kosten heb je er direct al weer uit... er zijn wel bepaalde "regels" wbt updaten maar als het goed is krijg je een papier mee waarop het hoe en wat staat, en een cd die je moet "installeren" zodat er geen automatische update mogelijk is vanaf de (kopie) cd die je erin stopt als ze ntsc zijn want sommige "updates" kunnen er als je daar niet op let voor zorgen dat je wii vroegtijdig overlijd wbt het waar om te laten bouwen, idd ff googlen op "wii ombouwen" en dan kijken waar je wat in welke plaats terug krijgt...de kosten van het ombouwen zullen neem ik aan overal zo ongeveer hetzelfde zijn, tussen de 55 (voor de 1e versie) en tegen de 80-85 voor de nieuwere versie(s) gr.smoekie
Ik heb de nieuwste wii, ombouwen ging goed maar is veel werk. Ik zou als je hem toch wil laten ombouwen direct er 1 kopen die al omgebouwd is.
Nintendo WII is idd geweldig. Spellen als Zelda en Mario zijn zeker aanraders. (super paper mario schijnt ook errug leuk te zijn) Via deze site kun je vaak de goedkoopste winkels vinden voor o.a. spellen en consoles: www.budgetgaming.nl
Ooooh wij willen een ook WII! En nu ik al die verhalen zo lees helemaal Ik ben nu aan het googlen in Duitsland, aangezien wij een half uurtje van de grens zitten.... Dank je wel voor de tip kwebbeltje!
Logisch. Maar je kan hem wel direct kopen bij dat bedrijf en dat zij hem direct ombouwen. Dat bedoel ik daarmee. Ik heb hem eerst in een speelgoedwinkel gekocht en later laten ombouwen.
ombouwen betekend dat ze er een chip in doen waardoor het mogelijk is om "backup" spellen te spelen (oftewel kopietjes) die lang niet zo duur zijn als de originele spellen uit de winkel... vroeger kochten wij de spellen voor 10 nlg (playstation e.d.) vanaf de euro voor 7 euro en later zelfs voor 5 euro...nu halen we de spellen zelf binnen en branden ze zelf waardoor het je alleen maar wat tijd een dvd'tje en een hoesje kost....
dank je wel! snap hetweer, ik was ook al aan het leen omdat ik ook graagde wii wil hebben, mijn man wil helaas een andere, dus ik moet nog even mijn best doen
Wij hebben ook WII, pas aangeschaft! 4 spelletjes tot nu hebben wij, vind allemaal leuk! Maar Mario Party ben ik iets meer verslaafd aan
wij hebben hem ook en ik vind hem ook geweldig zeker om samen met men man gezellig te spelen saovonds