Wij hebben er ook 1 en het is super. De kids bewegen echt goed mee zoals het hoord en zijn ook na een uurtje uitgespeeld zo fanatiek doen ze mee en dat is juist de bedoeling Is beter dan achter zo scherm hangen. Wij hebben er zeker geen spijt van Doen meid
ik heb hem sinds vrijdag. Ik heb hem gratis gekregen(wii sports pack) toen ik mijn telefoon abonnement deed verlengen via www.belzaak.nl Ik vind hem helemaal super, heb spierpijn aan m'n armen van wii sports. Carnival games wil ik gaan aanschaffen, lijkt me ook een super leuk spel. Groetjes Vera
wii is super! echt leuk als je kleine kinderen hebt. en leuk met vrienden. een echte aanradener! wij hebben de wii laten ombouwen voor 70 euro. Nu kunnen we alle spelletjes downloaden dan de belachelijke prijzen te betalen voor de spelletjes.
Ik had na gevraagt wat het kosten idd om de wii te laten ombouwen maar dat kost toch al gauw hier 100 euro!
da's idd een hele hoop geld Stef, waarschijnlijk heb jij dan die nieuwste versie van de Wii....ik zei eerder al dat wij de 1e versie van de Wii hadden toen deze net uit was, en de chip die daarvoor wordt gebruikt, is goedkoper dan de chip die ze gebruiken voor de nieuwere Wii's.... hier kost het ombouwen van de "nieuwe" Wii rond de 85 euro...dus misschien even verder zoeken? gr.smoekie
Wij hebben de WII gehad, we vonden het best een leuk ding maar hebben alles weer verkocht. We hebben nu de playstation 3, die bevalt zeer goed, de spelletjes zien er wat "echter" uit. Wel ben ik een echte Mario fan, gelukkig dat ik de gamecube en de DS nog heb!
Hier ook een happy WII eigenaar! Nou, het was voor mij eigenlijk logisch dat ie in huis zou komen, want ik heb zo'n beetje alle spelcomputers van nintendo in huis. Ik game al vanaf mijn 13de en ik ben nu 30... Ik heb overigens niet alleen spelcomputers van nintendo hoor, ik heb ook nog een xbox en playstation2 en ik ga ook nog wel een playstation 3 halen. Maar voor nu ben ik heel happy met mijn wii, want ik ben gek op spellen als Mario, Zelda en Metroid. Ben nu bezig met Mario Galaxy en die is erg leuk. Ik ga mijn wii ook nog laten ombouwen. Ik wacht er even mee tot mijn broer ook een wii heeft gekocht, dan gaan we er samen opuit om de wii om te laten bouwen. Mijn broer heeft een adres waar het goedkoper is dan in onze woonplaats en we kunnen er op wachten. Verder koop ik binnenkort ook een speciaal kaartje voor de DS waar je games voor de ds op kunt zetten. Mijn broer heeft al tig games gedownload op de pc voor de ds, die kunnen dan op dat schijfje gezet worden, schijfje in de ds en spelen maar! De ds spelletjes zijn ook zo prijzig. Tuurlijk koop ik ook originele spellen, maar dan alleen spellen die ik erg graag wil. De gedownloade spellen zou ik anders toch niet gekocht hebben en nu kan ik ze toch nog spelen.
Oh ehm... ik vind er niks aan en heb hem dan ook snel weer verkocht, ik vind de 360 (xbox) en PS3 1000 keer leuker, maar hey, smaken verschillen ! Ik hoop dat je er eentje kunt vinden en het dan ook leuk vind!
wij hebben hem nu een half jaar en ik vind hem geweldig! alleen is hij nu stuk, , waarschijnlijk is de leesunit kapot! maar goed dit valt binnen de garantie dus hij moet ff gemaakt worden en dan kunnen we er tegen aan! wij zitten ook echt te wachten tot de wii fit hier in nederland verkocht gaat worden, maar die is alleen nog maar verkrijgbaar in japan dus dat kan nog wel even duren ben ik bang! ons wiitje wordt in januari gemaakt , dus nog even dit jaar uitzitten en dan kunne we er weer tegenaan! joyce
wat is een nunchuck? ben me aan het inlezen maar snap het nog niet helemaal, las wel dat wii fit in 2008 komt
Dat is een extra controller! Waar mee je moet lopen zoals in zelda zeg maar. En met wii sport moet je daarmee samen met die andere controller mee boxsen.
Mijn noot had een paar weken geleden zo'n ding meegenomen van zijn werk (onder het mom van productkennis, haha) ik vond het echt niks. Heb het een half uur geprobeerd, maar ik heb die afstandsbediening neergekwakt en ben stampvoetend maar naar bed gegaan. Ik zal wel een motorische afwijking ofzo hebben hoor, geef mij maar een ouderwetse controller. Mijn man vindt 'm wel helemaal geweldig trouwens.
Ik heb de WII voor mijn verjaardag gekregen van mijn mannetje. We zijn fanatiek begonnen, maar nu staat ie eigenlijk maar een beetje te staan naast de tv. Terwijl we het wel leuk vinden, raar eigenlijk. Hm, toch maar weer eens mee spelen!
wij hebben ook een wii wel is waar ook een omgebouwde ...maar dat scheelt enorm veel geld en dat is dan nog licht uitgedrukt....... ik ben helemaal verslaafd aan de wii ...moet me zelf verplichten om het een aantal dagen niet te doen omdat ik anders wii handen krijg,......