hmmm ik wil ook een WII, maar dat ding is natuurlijk zo voor de kerst overak uitverkocht Iemand nog een WII te koop? O
nee hoor ik was vandaag in arnhem (kronenburg)en daar hadden ze er toch nog wel het een en ander staan dus wie weet heb je nog geluk! succes
Hier in de buurt is tie ook overal uitverkocht. Heb hem nu besteld en laat hem gelijk ombouwen, ben er al spellen voor aan het dl, hihi!
ik ben bij bartsmit, intertoys en toys 'R us en bij alle 3 hadden ze hem nog staan... en ook heel veel ass. voor de WII toch moet je ff kijken want het kan best wel is in prijs schelen zo had mijn dochter een spel bij bart smit gekocht daar was die 45,- en bij die andere winkels 50,- en zo met nog meer spellen voor de WII dus heel veel succes en ik hoor wel of je geslaagd bent groetjes en nog fijne feestdagen
balen, onze wii kan pas in het nieuwe jaar gemaakt worden, de laserunit is kapot. gelukkig hebben mijn schoonouders hem ook, om binnenshuis te kunnen oefenen met golfen , dus morgen gaat marioparty mee en dan kunnen we met de rest van de familie nog gezellig wiien. lang leven moderne schoonouders! en dat het dan maar snel 2008 mag worden! joyce
Ik heb van de kerstman carnival games gekregen, is echt wel lachen. Zijn allemaal minigames gebaseerd op de kermis. Ik heb zelf overal nog gekeken voor wii play met controller, maar nergens meer te krijgen Vandaag zijn op veel plaatsen hier de winkels open, ga zometeen eens bellen of ze hem ergens nog hebben liggen, wil hem zo graag!
Wij hebben gister via markplaats een WII gekocht (voor een prikkie) Hij is als nieuw, met 4 spellen, een original controler, iets waarmee we op internet kunnen en allemaal van dat soort dingen erbij. Echt superleuk! Nu gaan we hem nog om laten bouwen en dan flink veel spellen aan het inslaan. We hebben trouwens al spierpijn van die Carnaval game waarmee je je kracht kan testen
Via marktplaats? Gaaf hoor! Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb? Ik vind dat toch eng om dat soort dingen via MP te kopen, maar jij heb er geluk mee enne veel plezier!
Dat was idd via marktplaats. Wij hebben er 250 voor betaald. Met 4 originele spellen(Mario Galaxy, Tombraider, Crash of the titans en Carnaval), een oplader voor je WIImote, een scartkabel een LANkabel een originel controller. Het ziet er nog perfect uit, die man is er heel erg zuinig mee geweest. Wij zijn eerst wezen kijken en we hebben hem werkend gezien. En als er wat was, kunnen we zo contact met hem opnemen.
wij zijn helemaal niet zulke gamers het enige wat ik leuk vind is the sims op de pc.. we hebben dus ook totaal geen ervaring met nintendo xbox en weet ik wat nog meer.. maar dit lijkt ons allebei toch wel heel erg leuk.. maaar ik word altijd zo snel dizzy van die 3d spellen is dat bij wii ook zo? en zou het nog wat doen voor mijn conditie en afval pogingen hahah? liefs wiesje
@wiesje: bij de wii zeker zo erg .......ik heb een loop spelletje ant bully ...als ik dat speel is het net of dat ik net uit de draaimolen stap....ben er zelfs al keer van over mijn nek gegaan .....
Wij hadden gisteren bijna een probleem. We hadden via mp zo'n set gekocht met een honkbalknuppel, tennisracket e.d. Was nog nieuw, en gisteravond ermee gespeeld. Schiet me ineens die honkbalknuppel van de houder af. Rakelings langs onze lcd tv. Stukje van de houder afgebroken. Pff dat was echt ff schrikken hoor.
haha ! zie het al helemaal voor me ! welk spel speel je met de knuppel dan ? the bigs of zo ? ik kijk echt uit naar de wii fit !
Bij wii sports kan je honkballen. Ja, de wii fit wil ik ook graag hebben, maar die knuppel ed ga ik dus echt niet! meer gebruiken
wij zitten ook echt te wachten op de wii fitt, is er dan niemand die toevallig een deze dagen richting japan gaat en er voor ons een stel mee kan nemen . hij schijnt in 2008 te komen, maar tja dat zal dan wel in de loop van het jaar worden. maar zodra hij te krijgen is staat ie bij ons thuis! gisteren echt gelachen , met de hele familie zitten mario partyen, zo komisch! joyce
wel eens op www.wiihaveaproblem.com geweest? hihihi supergrappig Overigens aan alle downloaders; als je spellen download maak je wel de games industrie kapot en worden de spellen nog duurder of komen er helemaal geen nieuwe spellen meer uit. Maar ieder zijn ding, ik heb ook wel eens een mp3tje gedownload groetjes Lisette (ik heb de Wii als "bevallingscadeau" gekregen)