Nintendo wii?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angelaa, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Voor kerst de WII (sports) gehad... heb overal spierpijn :)

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier zo'n dowloader....als ze de spellen bij het uitbrengen al wat "normaler" zouden prijzen zouden vele het downloaden denk ik al achterwege laten...maar ja nlg 110,- voor ( 50 euro) een spel? geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zoveel geld uit te geven oor een of ander spelletje....

de games industrie maken ze zelf wel kapot door zoveel geld te vragen voor een spel..... :(

kijk naar de spellen van de ps3 vlak 80 euro oftwel nlg 175,- is toch niet normaal meer of wel?

vroeger was het veel geld als je nlg 50 betaalde voor een net nieuw uitgekomen spel....oftewel 25 euro...dat zijn dan nog een "beetje" normale prijzen vindt ik...

nee dan maar ff wat tijd en moeite er in steken en zelf het spel ophalen dat ik (lees zoon) graag hebben wil...voor hij eindelijk zoveel geld heeft gespaard voor een 2e origineel spel is ie een jaar verder.... :(

en er zijn er nog meer dan genoeg die het niet kunnen, weten hoe het werkt of wat dan ook, en "gewoon" de spellen origineel kopen... ;)

ze verdienen er echt nog wel meer dan genoeg aan... ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij laten onze ook zsm ombouwen!
    Ik vind het ook echt BELACHELIJK die prijzen. €50 voor 1 spelletje! :confused:

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier een niet WII downloader (verder ben ik heel heilig, maar mijn man niet whahahahaha)
    Heb dus van de week 110 euro aan 2 spelletjes uitgegeven. Wilde Mario op de Olympische spelen hebben, maar die is moeilijk te krijg. Dus had ene ander spel meegenomen, en ineens vond ik Mario toch nog in de laatste winkel die spelletjes verkoopt. Dus tja.... die moest mee!
    En die vind ik ook wel leuker dan het andere spelletje.

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hier helaas ook geen omgebouwde WII anders had ik ze zekers ook ge-dll

Daphne dan kan ik mooi een keer van jou het spel van Mario bros lenen voordat ik m ooit een keer aanschaf dan weet ik igg of het de moeite waard is. ;) want idd net wat jullie zeggen de prijzen zijn belachelijk duur.
    zo heeft mijn dochter ook een nintendo DS die spellen zijn ook al zo duur 40,- is heel normaal maar ze zijn er ook in hogere klasses, maar hier kan je nog wel eens geluk hebben als je een oud spel wil dat ze ineens 15 of 20,- zijn

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik sta op de wachtlijst om hem om te bouwen, is echt belachelijk wat ze voor de spellen durven te vragen.

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja wij wachten met ombouwen tot de garantie van de computer af is gelopen, want als we hem nu ombouwen en er gaat iets kapot heb je dus geen garantie meer
    en aangezien wij toch al veel pech hebben zal ons dat zeker over komen dus nog een jaartje geduld hebben hier ;)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

In Arnhem is het trouwens €75 (onze WII dan tenminste, nieuwere zuijn duurder) en die heeft geen wachtlijst. Denk dat wij hem volgende week ombouwen, heb nu echt geen tijd om naar Arnhem toe te gaan....

9. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Wij willen ook graag WII aan schaffen. Helaas is hij hier in de randstad overal uitverkocht. Het ombouwen kost hier voor de nieuwe soorte WII 60 euro.

Ik baal wel want als ze niet waren uitverkocht had ik er nu al eentje gehad ;)

10. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    stephanie, bij mij in de randstad zijn er gewoon hoor!

11. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    echt super die wii, we hebben hem nu een weekje te leen van mijn zwager hij is op vakantie dusse wij zitten er TE lang achter...

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Mandy, wij hebben nog een spelletje over koeien... misschien dat die twee dames van jullie die leuk vinden. (ps, kom nu echt snel op visite hoor hihihihi)

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ben het niet (helemaal) met je eens. Vroeger betaalde je net zo goed ƒ100,- voor een (PC)spel. Tenminste: eind jaren '90 toch al wel in elk geval! Wat dat betreft zijn spellen niet eens zó heel veel duurder geworden de afgelopen jaren.
    Het probleem bij spellen is gewoon dat er enorm hoge productiekosten aan vast zitten, waardoor ze de spellen wel zo duur op de markt moeten zetten, om überhaupt nog wat te verdienen! In elk geval de fatsoenlijke spellen... er zijn natuurlijk zat fabrikanten die het niet zo nauw nemen met de kwaliteit enzo van een spel en die dus ook veel lagere kosten hebben, maar wel hetzelfde vragen voor een spel...
    Nintendo heeft er met de DS en de Wii zelfs echt op gelet dat spellen niet te duur worden (zoals voor de PS3 en XBOX360). Maar helaas heb je dan ook nog met winkeliers te maken... Nintendo hanteert voor de meeste Wii-spellen een adviesprijs van zo'n 40-45 euro, maar de winkeliers hebben dan weer zoiets van "ach, dat is weer makkelijk €10,- extra verdienen, want voor 50-55 euro kopen die stakkers het ook wel!" Dát kun je de spellenindustrie dus niet kwalijk nemen.

Nee, ik koop mijn spellen wel legaal. Dan kan ik er maar niet zoveel kopen. Dat maakt het vasthouden van een nieuw spel -voor mij althans- in elk geval wel weer zo bijzonder!

14. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Echt waar? Waar moet ik dan kijken? :D

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    @ daphne bedoel je beestenboel? die hebben ze voor kerst gekregen...
    en ik zie je wel verschijnen geef wel ff een gilletje van te voren ivm werk ;)

16. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi,

Zag net op gsm.nl een abonnement met gratis wii.
    Voor de eerste 8 mnd voor 9,95 euro en daarna 22,50 euro. abonnement duurt 2 jaaar. Maar hier zitten geen extra controle bij en geen spellen.
    Misschien ook een optie?

Gr Britt

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kan best zijn hoor en je hebt ook ergens wel gelijk, en uiteraard zijn er natuurlijk nog veel meer mensen die de spellen wel "legaal" kopen, maar wij hebben hier gewoon een te verschillende smaak (ik wil dit, zoon wil dat, man wil zus, dochter wil zo) dat als ik ze zelf kan downloaden zonder er voor te hoeven te betalen of ze moet kopen a 50 euro per spel...ik liever 600 euro uitspaar (heb de afgelopen week 11 spellen gedownload) , dan dat ik het er aan uitgeef....

die 600 geef ik liever aan de kleine straks uit... ;)

18. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    vlakbij in dordrecht bij bartsmit nog gezien

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    of de mediamarkt ...ben toch niet gek ? ;) :)

20. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Mediamarkt zoetermeer, rijswijk en den haag waren ze niet meer.

Bart smit zoetermeer, rijswijk, den haag, leidschendam ook niet meer.

Dordrecht zou ik nog kunnen proberen. Morgen gelijk even bellen ;)

Deel Deze Pagina