Nintendo wii?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angelaa, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Wij hebben ook alles afgelopen om er voor de kerst nog een in huis te krijgen. We zijn echt overal hier in de buurt geweest en nergens hadden ze hem, ja bij Dixons hadden ze nog een proefmodel staan maar die durfden ze niet meer te verkopen. We kregen eigenlijk overal te horen dat ze pas eind januari weer leverbaar zouden zijn. Uiteindelijk hebben we geluk gehad dat we er 1 op marktplaats zagen staan. De verkoper bleek iemand te zijn uit het dorp waar mijn vriend en ik vandaan komen. Hij kende hem nog van het voetballen. Hij had wel al hogere biedingen gekregen maar verkocht hem liever aan ons omdat hij dan wist wie er in zijn huis kwam.

Ik zou met het ombouwen van de Wii wel uitkijken wanneer je hem ook online gebruikt. Nintendo voert via die verbinding ook updates uit namelijk. En als die geinstalleerd worden kan het zo zijn dat het apparaat niet of niet meer goed gaat werken. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem niet wil ombouwen.

We hebben Guitar Hero III erbij gekregen dus we hebben ons wel vermaakt hier met de Wii.

2. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Helmaal met je eens.. Ik heb nog niet eens een wii, maar ben wel spellen aan het dl, hihi! Ik dl ze via nieuwsgroepen. Hoe en waarmee dl jij ze? Brand je ze als een iso-file (image)? Sorry ff vraagje tussendoor..

3. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    ombouwen heeft zijn voordelen maar bovenal na het ombouwen vervalt meteen de garantie op de console, dus gaat de console kapot kun je hem niet terug brengen...

mijn zwagertje is laatst betrapt online met zijn omgebouwde X-box 360 en is nu geblokkeert van Microsoft online spelen met zijn 360... :)
    het is dus wel opletten waarvoor je een omgebouwde console voor wilt gebruiken

4. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

sinds gisteren hebben wij ook een wii

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, ik las net dat de onlangs verkochte wii's niet meer omgebouwd kunnen worden! het schijnt heel erg moeilijk te zijn om het nog te doen.

zat trouwens net op marktplaats naar spelletjes te zoeken, staan daar gewoon 2e hands wii's aangeboden, met twee controllers , en het spel wii sport voor 500 euries!
    niet normaal meer, dat is veel duurder dan in de winkel!

blijkbaar zijn ze zo schaars geworden!

joyce

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ook die nieuwe wii"s kunnen gewoon ongebouwd worden zonder problemen....

gr.smoekie

7. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    en op marktplaats kun je vragen wat je wilt, maar in de winkel kun je hem hier gewoon voor de normale prijs krijgen hoor

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hej maar dat is even iets anders :D
    Dat wist ik dus nog niet. Wij zaten er ook over te denken om hem te laten ombouwen. Maar waren idd ook bang voor die updates die soms gewoon zonder dat t ding aan staat gebeuren.
    Bedankt voor de tip :D

Wij hebben trouwens gister ineens (nadat we al n maand aan t zoeken waren) ineens zomaar n controler gevondeon :confused:
    Bij de mediamarkt in cruiqius hadden ze er gewoon liggen met n spel erbij. De man van de mediamarkt was ook erg verbaast dat hij ineens een pellet binnen had gekregen.
    Hebben we er nu eindelijk 2 :D

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik en vandaag bij 4 winkels binnengeweest voor een nuncuck ...en nergens hebben ze hem ..overal is tie op ....

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jaa wij hebben al een tijdje een wii en ben er errug blij mee
    vooral sonic en mario @ the olympic games is geweldig!

jootje

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier zijn ze overal uitverkocht een ramp is het

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    sorry, ik bedoelde alleen maar aan te geven dat ze blijkbaar zo schaars geworden zijn dat mensen al boven de normale verkoopprijs gaan zitten.

400 euro voor een 2e hands wii met twee controllers is toch wel erg duur, maar er zijn mensen die het er blijkbaar voor over hebben.

hier in de winkel kost hij ook gewoon 250 euro.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    voor 250 krijg je maar 1 controller..
    Maar dan nog is het wel prijzig ja.. 500 euro voor alleen een controller (en nunchuk?) extra.
    Moet wel zeggen dat wij ook niet met 450 klaar waren, dus wij wilden extra nunchuk en controller erbij, wij hebben de oplader erbij, en dan stom ook het sportspakket gekocht (tennisracket en golfding). En dan nog alle losse spelletjes... pff gaat hard met die kosten :D

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    snap nu goed dat mensen de wii ombouwen!

zo duur allemaal, en als de schaarste blijft dan zal het voorlopig wel niet goedkoper worden helaas.

joyce

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Gisteren hebben we van onze huisvriend ons kerstkadotje gekregen. 90 euro om mijn wii te laten ombouwen. Ik wist al dat ik dat zou krijgen, maar er was nog geen tijd voor de ombouw. Gisteren dus wel, en ik heb nu een omgebouwde wii. En al tig spellen, hihi. Ook kreeg ik van hem, omdat ik over 2 weken jarig ben, een extra remote en een draadloze controller om gewone spellen te spelen.
    Wat is het toch een schat... (als vriend he)

Ik zag net ook op een andere site dat wii fit al te krijgen is "180 euro" :confused: :confused:
    http://www.psxshop.nl/nintendo-controll ... ead0962e6d
    Hier staat ie.

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    deze werkt niet op de Nederlandse WII's is de aziatische versie...
    Ben wel benieuwd wat ie dalijk echt gaat kosten... lijkt me wel interessant.

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    gisteren is bekend gemaakt dat de wii fit in de lente verkrijgbaar is, maar tja wanneer precies is dus nog niet duidelijk.
    hhmm 180 euries, is een hoop geld maar ben bang dat zodra we hem kunnen krijgen we hem kopen :oops: .

joyce

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    pppfff ik vind 180 euro veel geld hoor......

19. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Sorry had ik niet gezien

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    via onderstaande site kun je vele malen goedkoper dan hier in de winkel dingen bestellen voor de wii (pistool - tennisracket etc etc).....

http://www.bigdennis.com/wii-c-21.html?page=1&language=nl&PHPSESSID=24df7188109a614e8f54265e73942114&language=nl

het scheelt in vergelijking met onze winkels echt heel veel, en hij heeft veel meer dan wij hier "aangeboden" krijgen....

enige nadeel...kan in extreme gevallen tot wel 2 wkn. duren voor je je "spullen" thuis hebt...dus als je dat in calculeert als je iets besteld.. ;)

Deel Deze Pagina