Mijn mannetje dag in dag uit tennisen....issie prof geworden....nog elke dag tennisen. Mopperdemopper dat ding speelt vals! Maar door tennisen. Nou issie level 2020 En nou klaagt hij dat hij al sinds level 1800 geen nieuwe tegenstanders meer krijgt Tijd voor n nieuw spel? Op de pc speelt hij altijd shoot'm ups (ik ook hoor!) Wie hier speelt er shoot'm ups op de wii en kan me een spel aan raden? Ik heb zelf zelda target practise maar die vind hij saai... (de zeurkaus) Hij vind op de pc sof (soldiers of fortune) heel leuk maar ja hoe dat dan op de wii uitpakt... Dus tips iemand?
Anders neem je toch een telefoon met abonnement dan krijg je er 1 gratis bij Ik speel nu Mario galaxy, ik heb "al" 13 sterren. Ik vind het alleen echt vervelend dat de batterijen snel opgaan. Hadden ze best iets anders voor kunnen verzinnen, bv net zo iets als bij de nintendo ds
Moet je een oplader kopen. Zitten acutjes bij die je er in de plaats van je batterijen erin klikt. Is ideaal
Ik heb gisteren de Wii Fit besteld 25 april kunnen we hem verwachten tot die tijd moet ik het met me andere Wii spellen doen ... Iemand anders nog Wii fit besteld? Kost maar 90 had het veel duurder verwacht...
je kunt beter je geld uitgeven en je wii om laten bouwen, met 1 uitgave aan een spel heb je het ombouwen er al weer uit, en kun je zelf alle spellen downloaden...vindt het gewoon niet normaal de prijzen voor die spellen...weet niet wat die wii fit in de winkel kost, maar ik weet het niet hoor 200 nlg voor een spel nou in geen 200 jaar moet ik zeggen...en dan vindt men het vreemd dat spelconsoles omgebouwd kunnen worden en dat je zelf spellen download..
Ach ja die ene keer dat ik een spel koop... Ik vind het geen punt hoor ... andere geven bv geld uit om sigaretten te kopen ( kijk ff wat dat per maand kost ) en ik koop 1x in de zoveel tijd een spel .... En ombouwen kan inderdaad maar ben niet zo van het ombouwen als er daarna iets kapot gaat aan je Wii dan is je garantie weg door het ombouwen dus ik heb het geld er wel voor over hoor ... Maar ik vind het niet gek hoor dat mensen die dingen ombouwen ik bedoel scheelt je aardig wat centen om te downloaden maar ik doe het nu nog niet ....
@chantal1984 heb je helemaal gelijk in, enkel als ik het zo lees van jou, spelen jullie een spel helemaal uit e.d. en dat gebeurt hier niet... hier zijn ze de meeste spellen "zo zat' en vindt ik het dan gewoon zonde om zoveel geld aan 1 spel uit te geven, zou idd anders zijn als het "zijn geld waard zou zijn" zeg maar... hier zijn alle dingen omgebouwd, de playstations, de xbox, de psp, zelfs de gameboys en tot op heden (klop klop) nog nooit ellende of wat dan ook gehad, de enige keer dat we dat hadden was bj de allereerste playstation (1) en daar hebben we zoveel ellende mee gehad, wel garantie maar geen geld terug helemaal niets, 3x opgestuurd toen maar opgegeven...dus ik heb zoiets van origineel of niet, ze zullen altijd proberen er onderuit te komen, met wat je ook aan komt zetten...
@ Smoekie: Nee ik ben niet zo iemand die alle spellen uit speelt maar meestal na een paar dagen heb ik het wel weer gehad en dan duurt het bij mij altijd weer ff voordat ik een ander spel koop... en die spellen die ik eerder heb gekocht die belanden dan weer in de welbekende afdank la .... Ik zit er wel aan te denken om mijn Nintendo DS om te laten bouwen maar goed dat zien we nog wel
ach ja, hier zijn de spellen doorgaans voor de kinderen, en die staan er (tenminste die van ons wel) om bekend dat ze gauw een spel zat zijn he wbt die ds die hoeft niet "omgebouwd" te worden in de zin van dat er iets mee moet gebeuren hoor... je hebt daar speciale setjes voor die je kunt kopen op internet al voor iets van 68 euro nieuw incl. een 2 gb kaartje (desgewenst tegen meerkosten 4 gb) , en daar heb je gelijk al 600 spellen bijzitten... de spellen die je download voor de ds die zijn echt zo ontzettend klein, is een spel voor de wii of ps2 doorgaans over de 4 gb, een spel voor de ds is 9 van de 10 keer nog geen 40 mb zoek maar eens op R4/R5 en ds...dus wat je ds betreft hoef je niet bang te zijn dat ie "kapot" gaat door het ombouwen, 1x een uitgave doen en je kunt binnen no time alle spellen spelen die je wilt ...
@chantal: je ds "ombouwen" is kwestie van een r4ds kaartje a 35e aanschaffen daar stop je een sd-kaartje in... en gaan dus best een aanrader @wii: als je goed zoekt zijn ze nog best te koop wij hebben er 3 weken terug nog eentje gekocht wel duurder.. maar wel gewoon via een winkel en met garantie op een moment dat hij ongeveer overal de komende maanden niet te krijgen is (volgens nintendo hebben ze nog geen idee wanneer ze er weer zijn.. dus lijkt me sterk dat er winkels zijn die het wel weten.. ) zal het adres zo eens opzoeken leuke vent.. dus van mij mag ie wel een centje verdienen http://www.sigros.nl/index.php?act=view ... ductId=314 319,- voor wii sports maarja.. de meneer in kwestie rijdt er du s zelf voor op en neer naar polen dus tja.. snap wel dat ie er 50e meer voor vraagt zie ook de opmerking "wegens extreem lastige inkoop in prijs verhoogd" heeft ook een beebje, schattig manneke vonden wij