Thermopanty/maillot/legging

Discussion in 'De lounge' started by MamavanLieverd, Nov 2, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ja, ben ik weer met nog een panty topic. Ik had me laatst dus voorgenomen om vaker jurkjes te dragen, dus heb al dunnere panty’s gekocht.
    Alleen nu heb ik het dus heel erg makkelijk koud. Een paar jaar geleden had ik van die thermoleggings gekocht bij ali express, en die zien er helemaal niet slecht uit moet ik zeggen, maar ze zitten bij mij niet lekker. Ik vind de band te strak en na een paar uur gaat het kruis zakken en bij de enkels kruipen ze teveel op. Nu zoek ik dus betere alternatieven, die wel net zo warm zijn, mag ook wel wat duurder (niet te gek), maar als het richting de 20 euro gaat, moeten ze wel lang meegaan (vooral bij pantys kan dat een dingetje zijn).

Welke ik erg mooi vind op de foto’s zijn de warm up pantys van Kunert, vooral omdat het maar 60 denier is en dus echt als panty oogt. De reviews zijn ook goed, maar ik vraag me toch af of ze warm genoeg zullen zijn voor echte koukleumen. Heeft iemand die? Of andere echt warme pantys?

En dus tips voor thermoleggings/maillots eventueel, ik wil geen echte legging leggings, moet wel een beetje ogen als heel dikke panty/maillot, wat die thermoleggings vaak wel doen.

2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Ik heb ze van Action en die kosten geen drol. Ik ben er heel tevreden mee.

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,362
    113
    Female
    De anni rolfi clima control van kruidvat (3,99) zijn heel fijn en gaan bij mij al ruim een jaar mee!

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Dat zijn dan de thermoleggings of niet? Ik kijk misschien de volgende keer dat ik in de action kom of ik ze kan vinden. Ik heb begrepen dat ze vrij klein vallen, en ik ben 1m73, dus ben bang dat ze net als die van ali express op zullen kruipen bij de enkel. En dat het kruis gaat zakken ook.
    Dat klinkt wel goed, die ga ik ook proberen voor mijn vergelijkend waren onderzoek.

Ik heb toch net een warm up panty en een legging van Kunert besteld en ook nog een panty van Falke. Eens kijken hoeveel dat uitmaakt qua pasvorm, uiterlijk en duurzaamheid. Zowel Falke als Kunert worden altijd erg goed beoordeeld en op de foto’s zien ze er echt heel mooi uit, dus ben benieuwd. Heb al veel miskopen gedaan op panty gebied, maar dat waren dan ook meestal de goedkope varianten. Overigens heb ik ook weleens een mooie 60 denier panty gevonden bij de action, die best lang meeging, dus goedkoop is niet altijd duurkoop ;).

5. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,331
    8,834
    113
    Female
    Ik heb altijd thermoleggings van de Zeeman. Heel tevreden mee.

Nataly1972 likes this.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Ja klopt dat zijn die leggings die je zegt. Ze kruipen inderdaad wat op, maar met mijn lengte van 1,65 valt dat mee en is het op te lossen met sokken eroverheen.

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,867
    113
    Female
    Ik heb deze bij de Action vandaan.
    Screenshot_20191103-005158_Samsung Internet.jpg

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Zijn die wel lang? Wat is jouw lengte en vallen ze makkelijk tot op je voet?

Die zien er wel interessant uit, ga ik zeker ook proberen. Heb je ze al gedragen?

dreumesje likes this.
  9. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,867
    113
    Female
    Heerlijk zacht aan de binnenkant en hij zit prima :thumup:

MamavanLieverd likes this.
  10. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,331
    8,834
    113
    Female
    Ik ben niet zo groot; 1.56m. Maar bij mij 'rimpelen' ze zeg maar nog bij mijn enkels. Mijn zus is groter (1.70m ongeveer) en die draagt ze ook.

MamavanLieverd likes this.
  11. LMSB

LMSB Fanatiek lid

Feb 24, 2017
    3,994
    3,321
    113
    Als je leggings, panty's en maillots afzakken kun je er bovenop een klein shortje/onderbroek (of whatever) dragen. Dan zakt het ook niet meer af. :p

12. Jigsaw

Jigsaw Niet meer actief

Ik ben 1.92 en heb ook thermoleggings van de zeeman. Ik draag maat 42/44 die zijn lang zat voor mij

maartje84 and MamavanLieverd like this.
  13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Even een update:
    De warm up panty van Kunert is erg mooi en heeft een fijne pasvorm, wel warm voor een 60 denier panty, maar niet zo warm als gehoopt. En ik ben bang dat hij ook niet superlang meegaat, want ik zie al een paar van die horizontale streepjes, mijn dochter stoeit graag met me, dus daar komt dat van denk ik.

De panty van Falke is een panty met een werkje, die zijn vaak sowieso wat sterker en deze zit echt zalig. Ik heb een L gekocht en deze is gewoon lang genoeg, ik hoef helemaal niet te hijsen en de band zit gewoon prima ook nog. Ik ga zeker meer falke pantys proberen (als ze in de uitverkoop zijn, want vind ze wel prijzig).

Ik heb ook een thermopanty gekocht bij het kruidvat, maar deze nog niet aangehad en ben nog niet bij de action en zeeman geweest, want wil de panty van de action en de legging van de zeeman nog proberen.

RachelleNM likes this.
  14. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,837
    2,180
    113
    Female
    Ik heb ze al jaren van de action en h&m.
    Ik koop ze wel een maat groter, dan zakken ze niet af.

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik draag altijd een naadloze onderbroek over de panty, ik kan er niet tegen als het kruis wat lager zit.

Ik draag ook altijd die van de Zeeman.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,648
    5,686
    113
    Ik heb ze voor dochter gekocht bij de action maar ik vind ze wel pluizen.

17. Relax

Relax Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,865
    2,057
    113
    Female
    Ik heb die van de action, erg tevreden mee. Ik ben 1.62/ mt 44 en heb de XXL. Wel een afzakkend kruis maar ik doe er altijd een broekje overheen en dat gaat prima.

18. Relax

Relax Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,865
    2,057
    113
    Female
    Ik draag ook graag dikkere panty's van de HEMA. Sokken erover en laarzen, in huis sloffen, dan heb ik het niet koud.

19. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    De legging van de action of de panty? Als het de panty is, dan denk ik geen goede optie met mijn 1m73. De legging van de action was ik al niet van plan, want ben bang dat die vergelijkbaar zijn met die van ali express.
    Ik heb wel ooit eens een gewone panty van de action gekocht en die viel niet tegen (wel een hele grote maat gekocht).

Ik vind een broekje over een dikkere panty/legging niet fijn trouwens, dus wil ze eigenlijk gewoon lang genoeg.

20. Relax

Relax Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,865
    2,057
    113
    Female
    De panty. Thermo, net als het plaatje dat hierboven gepost werd. Het voelt meer als een maillot vind ik.

Share This Page