Indaling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meis28, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Een paar dagen geleden had ik snachts een soort menstruatie krampen (heb niet bijgehouden hoe lang dit duurde) en sochtends bij t wakker worden zo'n 4x een felle steek helemaal onderin. Zou dit de indaling kunnen zijn geweest? Verder niets bijzonders meer gevoeld, vond t ook niet heel pijnlijk verder maar t viel zeker op

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Lijkt er wel op bij de ene duurt het lang de ander niet je zou de vk kunnen vragen te voelen dat moet bij jouw termijn kunnen deden ze bij mij rond die tijd ook.Nu vooral als ze draait en toen ook al kreeg felle steek van onder doordat ze al ingedaald was hihi misschien kijken of baby wilt draaien merk je het snel genoeg

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik heb pas de 18e weer een afspraak dus nog even wachten dan maar :)

4. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Als de baby is ingedaald voel je volgens mij ook dat de baby niet meer tegen je maag aandrukt(tenminste dat had ik bij 38 weken). Ik had ook een paar ochtenden daarvoor krampjes die ik nooit eerder had gehad.

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik kan daar niet zo goed verschil in voelen, aangezien ik ook niet echt last gehad heb van maagzuur oid. Vind het heel moeilijk te beoordelen qua lichamelijke veranderingen want ik merk vaak weinig van alles..! Alleen dus die menstruatie achtige kramp en steken vielen me wel op

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier ligt de kleine ingedaald maar lekker gestrekt dus duwt nog steeds tegen me maag aan. T klinkt wel als indalen.

7. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook weinig gemerkt van indalen. Was dat de vk vorige week zei dat hij al helemaal was ingedaald. Wel had ik ineens minder last van mijn maag en het trappen voelde anders. Nu inderdaad ook meer steken van onder, alsof hij er daar probeert uit te komen :p. Kan ook precies zijn handjes onderin voelen kriebelen wat eerst niet zo was.

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    klinkt idd als indalen.
    Ik had ook menstruatiepijn in de onderbuik en onderrug pijn. ik had een beetje bloed verlies en een aantal keer erg pijnlijke steken rechts in de onderbuik. Ik heb dit gemeld bij de gyn en die gaf meteen aan dat het indalen is. De steken is bandenpijn.Toen ze de echo maakte bleek het idd zo te zijn. de kleine was mooi ingedaald.

9. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Mijn verloskundige omschreef het alsof iemand een draadje van de baarmoeder naar de vagina trok. Dat soort pijn kan dus zeker indalen zijn.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ben erg benieuwd of de vk het kan voelen volgende keer, maar dat duurt nog twee weekjes voor ik haar weer zie

Deel Deze Pagina