NIPT in Antwerpen of Brussel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Elvis, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    es nog iets vernomen ? Hier nog niet ik verwacht gewoon niet eerder nieuws te hebben dan volgende week woensdag dat zijn dan max 2 weken..

2. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Balen dat die uitslag zo lang op zich laat wachten. Omdat ik rond de feestdagen zat hield ik er echt rekening mee dat het langer zou duren, maar als dat niet rond die tijd was geweest, was ik ook gaan balen na8 dagen...

Tessa, hoe is het woensdag bij jou gegaan?

3. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL

Ik zie nu pas jouw kleine letters ;)

4. es81

es81 Lid

11 feb 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, lang wachten. Het lijkt lang als je moet wachten.... Stiekem hoop je dat het eerder komt. Bij mij zeiden ze wel dat het 14 dagen kon duren, maar ze verwachten dat je met 10/12 dagen de uitslag al binnen heb. Dus ik heb hoop dat ik vandaag een mailtje ontvang...

5. Lmvm

Lmvm Lid

13 feb 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik heb zo goed als de hele topic doorgelezen... Wat een heftige verhalen allemaal.
    Ook wij wachten op dit moment op de uitslag van de NIPT, ik heb afgelopen maandag 10 feb bloedgeprikt in antwerpen....
    Wat een spannende dagen zijn dit.....
    Ben er de hele dag mee bezig en lees alles wat los en vast zit over de test.

6. es81

es81 Lid

11 feb 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lmvm! Inderdaad spannend.... Ik verwacht een dezer dagen de uitslag. Jij volgende week dus. Bleek bij jou een verhoogde kans uit de combinatietest? Zo ja, mag ik vragen hoe hoog de kans is?

7. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Vandaag de uitslag van de combinatietest gekregen en die was gelukkig heel goed! Kans van 1:3000 of zoiets. Dus zeker gezien mijn leeftijd (37) ziet dat er goed uit.
    Toch besloten de afspraak in Brussel volgende week door te laten gaan zodat we het nog zekerder weten ;)

Maar we gaan er sowieso al met een geruster gevoel naar toe.

8. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Wij zijn inderdaad gister in Antwerpen geweest. Het is zoals het hier beschreven staat :D Nu 2 weken wachten, ik hoop eigenlijk eind volgende week al iets te weten...

Het is nu trouwens zo dat als je het geslacht wilt weten, dit meteen aangeeft in het gesprek en dat het direct met de uitslag meeverzonden wordt!

Nu dus maar besloten om alleen in bijzijn van mijn man nog maar mijn e-mail te lezen vanaf volgende week ;) Kijken of ik dat volhoud!

Ik probeer er maar niet teveel aan te denken... Ik heb wel vertrouwen in een goede uitslag, nekplooi zag er met de echo ook goed uit, maar de 99,9 die ze geven, vind ik een hele geruststelling en ik ben ook wel zenuwachtig voor het geslacht!

9. Lmvm

Lmvm Lid

13 feb 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es81 wij hebben voor de nipt gekozen na een combinatie test, bij ons was trisomie 21, 1 op 60.
    Het zit bij mij vooral in me bloed.
    Ik heb een enorm lage papp-a waarde, de nekplooi meting was ook helemaal goed..
    Het zijn echt zenuwslopende dagen....

10. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat is een vernieuwing. Dat wordt vanaf 8 dagen alleen nog maar samen de mail openen ;).

En zenuwachtig voor het geslacht? Hoop je op een meisje? (En dat zou ik begrijpen hoor! en daarnaast weet ik dat gezondheid ook voor jou het belangrijkste is)

11. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lmvm, dat is een heftige uitslag! Heb je al meer kinderen? En had je daar ook zo'n bloeduitslag. Ik heb wel eens gelezen dat dat ook in de eigen genen kan zitten.

12. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Cd28, fijn dat de uitslag goed was. Wij zijn toch ook voor de nipt gegaan, ondanks de goede uitslag. (1:1965, 35 jaar)

13. es81

es81 Lid

11 feb 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tessa, bij ons zeiden ze ook bij de intake dat het geslacht meteen mee gestuurd kon worden. De vrouw bij de bloedafname zei echter; nee hoor, dat doen we nooit. Dus dacht dat wij het verkeerd begrepen hadden. Ben dus benieuwd!!! Maar belangrijkste is dat het gezond is.

Lmvm bij mij was het ook door mijn bloedwaarde. Gelukkig ligt het bij jou ook aan de bloedwaarde en niet aan de nekplooi. Als de uitslag goed is, hoef je tenminste ook niet te denken aan een andere ernstige hartafwijking ofzo. En gelukkig vele malen meer kans op een goede uitslag. Maar het blijft ontzettend spannend!!! Ik hoop zo dat we morgen de uitslag krijgen.

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    5 februari in Antwerpen geweest vandaag de uitslag alles is goed!

heb totaal 8 dagen, 6 werkdagen op de uitslag moeten wachten, geslacht staat inderdaad gewoon in de e-mail met de resultaten..

oooh wat een opluchting, mijn hart klopt zo hard nu oooh..

Es heb jij al uitslag al je was twee dagen eerder daar als ik..

15. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Proficiat FmT!! Fijn zo'n goed nieuws. Wil je het geslacht delen?

Es, ik zou vandaag echt even mailen waar de uitslag blijft. Het kan zijn dat ze het naar een verkeerd email adres hebben gestuurd. Dat heb ik wel eens meer gelezen.

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Lmvm, spannend zeg, duimen!

Fmt, gefeliciteerd . Gek idee , wij zouden eerst ook de 5e gaan, maar ik was dan 10+1 zwanger, dus nog een week gewacht. Hopelijk weten wij het volgende week dus ook!

Es, waren jullie ook in Antwerpen?

Elvis, ik vind beiden leuk! 3 jongens lijkt me super, maar een meid is weer eens iets anders haha. Dat zou wel wennen zijn, zie nu steeds 3 van die daltons voor me op een rijtje.

17. es81

es81 Lid

11 feb 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteravond ook de uitslag gehad! Helemaal gezond. En een jongen....

18. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Wat fijn te horen dat er zoveel goede uitslagen zijn! Iedereen gefeliciteerd en geniet ervan!!

19. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Es, wat goed en gefeliciteerd! Genieten!

20. Lmvm

Lmvm Lid

13 feb 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elvis ja ik heb al een zoontje uit een eerdere relatie, die is ondertussen al weer 7 jaar! Toen geen test gedaan, was toen ook 22.

@es81 gefeliciteerd met jullie mooie uitslag!!!!! Het is idd spannend, en idd het ligt bij ons alleen aan het bloed, dat is wel fijn... Wel gelezen dat een lage papp-a waarde te maken kan hebben met een slecht werkende placenta, hier wilde de gynaecoloog verder nog niet op in gaan... Eerst deze drempel...

Deel Deze Pagina