Volgens mij hebben ze graag dat je de nekplooimeting in NL laat doen. Maar ik heb het idee dat je hetzelfde moet betalen in Brussel of je het nu wel of niet laat doen. Ik zou er even over bellen, want in het kwartier dat ze plannen voor je afspraak past een nekplooimeting nooit. Daar moeten ze extra tijd voor uittrekken lijkt mij. Snap nog steeds niet dat ze het in NL niet eerder gaan doen. Dan even uit financieel oogpunt. Gister had proff. J. 13 afspraken, wij waren de laatste. Alle 13 kozen voor de complete test dus à 600. Da's dan toch even 7.800,00 Geloof dat ze op 3 dagen deze testen doen. Kosten eraf.. lijkt mij toch een goede business
Nog even ter info: onze vk praktijk doet t al wel in nl, hoef je niet helemaal naar belgie te rijden hoor. En ook best wel wat ziekenhuizen, olvg zelfs dacht ik?
CD28, spannend! LMVM, al nieuws? Madelief, dat weet ik niet... Mommie, bij het OLVG zit er een klein traject aan vast, dat is voor ons onhandiger dan even naar antwerpen heen en weer.
Hier nog geen nieuws!! Vandaag dag 9!!! Jeetje wat is dit spannend!! De eerste dagen zijn goed vol te houden, omdat je weet dat het niet kan komen! Nu weet je dat hij kan komen!! En check je serieus 100x je mail per dag..... Pfffff
Hi allemaal, ik ben nieuw bij dit forum, en volgende week donderdag (27 feb) ga ik naar Brussel voor de test, erg spannend. Madelief, misschien komen we elkaar daar wel tegen. Mocht je erachter komen of een nekplooimeting onderdeel is van de echo in Brussel, zou je dat dan willen delen? Ik zal er ook achteraan gaan. Voor degenen die wachten op een uitslag: heel veel sterkte en het allerbeste!
Dijn78, spannend hoor, hoever ben je? Lmvm, oei zeg, jij was ook in antwerpen he! Kijk hier steeds of jij de uitslag al hebt. Ik was 2 dagen later, dus ik verwacht hem voorlopig nog niet. Ik weet dat ze in antwerpen van ma tot woe prikken, ik speelde nog met de gedachte dat ze het misschien in 1x verzenden op woensdag? Wat een spanning he, blijf duimen voor ons dat alles goed is en we dat snel weten!
@tessa81 ja ik was ook in antwerpen! Volgens mij sturen ze elke dag het bloed weg, maar heb nog niet gelezen op dit forum dat iemand zolang heeft moeten wachten. Dus het wordt behoorlijk spannend op deze manier.... Hoop niet dat dit een voorteken is!!
Lmvm, ja door die kortere wachttijd die hier meestal ervaren is ga je daar toch een beetje vanuit. Ik probeer nu maar aan woensdag te denken als uitslagdatum, wat eerder komt valt mee. En helemaal al ze het bloed iedere dag wegsturen, kan ik zoiezo nog wel 2 dagen wachten... En wat is nog 1 of 2 dagen, nu ineens heel lang he?!
@Tessa 81: thanks! Ik ben nu 10w6d, tegen de tijd dat ik in Brussel zit bijna 12w. @Lmvm: heel veel sterkte met het lange wachten meid, kan me voorstellen dat het zenuwslopend is. @Madelief: ik heb contact gehad met dokter Jani, en hij zegt dat de nekplooimeting onderdeel is van de echo, hoef je niet apart aan te vragen.
Jaaaa, wij kregen net de uitslag en alles is goed! Opa's en oma's en andere mensen die het wisten al gebeld. We weten ook het geslacht, maar houden dit voor ons... Nu al moeite mee, vooral omdat het zo vers is. Lmvm, ik hoop echt zoooooo dat jullie het ook weten...
Lmvm, weet jij al meer? Wat raar dat je zolang moet wachten. Ik zou toch eens vragen of ze je email adres wel goed hebben ingevoerd. Ik heb eens ergens gelezen dat de persoon die de factuur mailt, niet de uitslag mailt. Een persoon had wel de factuur ontvangen, maar er was wel een foutje in het email adres geslopen bij het mailen van de uitslag. Hopelijk is deze reactie al overbodig en heb je al een goede uitslag binnen.
Tessa81 wat fijn om te horen!!! Gefeliciteerd!! Hier nog steeds geen nieuws , gister al gebeld met antwerpen, maar zeggen dat we tot maandag zullen moeten wachten!!! Kleine kans dat hij misschien vandaag nog komt!! Op zondag sturen ze geen uitslagen door!! Dus dat wordt het sowieso maandag... Of nog later...
Zijn er meer mensen die de uitslag zo laat hebben binnen gekregen of op een zaterdag? En rond hoe laat?? Ben zo er zo klaar mee, om elke 10 min me mail te kijken.... Hoop dat dit geen invloed heeft op de uitslag!!
Lmvm, wat oneerlijk zeg! Ik zou er ook helemaal niet blij mee zijn! Goed dat je gebeld hebt, misschien maandag nog eens bellen en zeggen dat iemand die je 'kent' later is geweest en eerder de uitslag had? Wij kregen hem gister rond 22.00. Ik duim voor je dat je snel meer weet en de uitslag is vast goed hoor!