Lmvm, misschien een mail sturen en daar inderdaad in aangeven dat je iemand kent die later is gegaan en de uitslag al heeft. En dan gewoon lekker aandikken dat je je hierdoor heel veel zorgen maakt. Succes!
Net weer proberen te bellen maar zijn niet bereikbaar!! Ze wel een mail gestuurd maar denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat het niet eerder dan maandag zal worden!!! Pfff wat baal ik hiervan... En jee wat is mijn angst groot en ben zo bang dat er iets is gebeurd waardoor de test niet goed is uitgevoerd!!!
Wij hebben ook besloten voor de NIPT te gaan ipv de combinatie test. Heb Antwerpen gemaild voor een afspraak. Weet iemand of ze dit ook op zaterdagen doen?
Mamvk, volgens mij doen ze dit alleen op maandag, dinsdag en woensdag. Maar je kunt het altijd vragen.
Lmvm, leef echt met je mee hoor Maar ook daar heb je verder niets aan... Mamvk, zover ik weet is het idd ma, di, woe... Laat je het weten als het veranderd is?
Hier nog steeds geen uitslag Ik ben morgen de eerste die belt!! Mamvk idd alleen op ma-di en woe en volgens mij op woensdag alleen de ochtend.
Ah ok... Zijn bij jullie de partners meegegaan? Ik vind als hij vrij moet nemen voor bloedprikken ook zoiets....
Mamvk, ik ben met mijn moeder gegaan. Van mij hoefde hij hier ook geen vrij voor te nemen. Hij moet al genoeg vrij nemen. Lmvm, succes met bellen!!! Jeetje wat kl#t% zo....
mamvk, mijn man was wel mee, dagje weg van gemaakt. Het is 2,5 uur rijden en dat doe ik toch liever samen. Maar verder is het idd appeltje eitje hoor. Moeder of iemand anders mee was inderdaad ook optie geweest. Lmvm, echt heel raar, Hopelijk kunnen ze je morgen meteen meer vertellen!
Lmvm niet te druk maken, komt vast allemaal goed! Ik denk dat ik mijn moeder maar meeneem of zelf even rij... Is niet raar zo te horen
Moet je ver mamvk? Ik was er met 45 min, dus had achteraf zelfs wel ff alleen op en neer gekund. Lmvm: succes met bellen zo!
Elvis dankejwel!! Mamvk wij zijn wel met zijn 2e geweest, moest dik 2 uur rijden, en manlief wilde graag mee...
2 weken geleden een NIPTtest laten doen hier in ons ziekenhuis te Turnhout. kost hier "maar" 460euro. en word opgestuurd naar Leuven. Belden ze 1 week later dat de test niet gelukt is te weinig DNA van het kindje terug gevonden in mijn bloed... meteen die dag erna terug naar het ziekenhuis gegaan voor een 2de poging ( zit bij de prijs van de eerste bij in) vandaag of morgen verwacht ik terug telefoon ik heb zoveel schrik dat het weer mislukt is... dan moeten we toch de 460euro betalen en doen ze geen 3de poging meer en moet ik alsnog als ik wil de vruchtwaterpunctie laten doen. zucht! ik weet niet of ik dit wel wil doen. mijn nekplooi was supergoed 1,4mm ( mag 3mm zijn ) alleen mijn bloedwaarden waren licht verhoogd ( 1/300 ) Wat zouden jullie doen ? ( is mijn 2de kindje) heb hier thuis al een gezonde dochter van 2jaar rondhuppelen.
Moeilijke keuze Karolien! Hopelijk hebben ze nu wel voldoende DNA. Hoeveel weken was je bij de eerste bloedafname? Misschien dat het daar nog mee te maken heeft? Een kans van 1:300 is officieel geen verhoogde kans, want dat geldt (in Nederland iig) pas van 1:200. Maar ik snap dat het gevoelsmatig gewoon als een verhoogde kans voelt. Als ik in jouw schoenen zou staan, dan zou ik voor een VWP gaan. Je moet je afvragen of je je zorgen blijft maken gedurende deze zwangerschap en wat je zou hebben gedaan mocht jouw kindje 1 vd 3 trisomien hebben volgens de NIPT. Heel veel succes en hopelijk krijg je vandaag gewoon een goede uitslag.
Ik ben nu 17 weken zwanger... een grote 2weken geleden was de 1ste bloedafname dus op 14-15weken. en 2de bloedafname op 16weken. Ik heb een verhoogde kans op een miskraam te krijgen ( heb er ook al 2 gehad in het verleden ) en daarom dat we heel veel schrik hebben voor de vwp. vandaar ook meteen de keuze voor de NIPT test .
( hier in België spreken ze van 1:300 nog van een licht verhoogd risico ) Ik hoop snel een telefoontje te krijgen en hopen dat de test gelukt is dit keer ... nu 17weken bijna 18weken... ik voel het kindje voortaan zo goed al bewegen. Ik word er verdrietig van elke keer als ik het voel.
En die verhoogde kans, was dat op down of ook op de andere twee trisomien? Omdat je al zo ver bent, kunnen ze misschien alvast een medische 20 weken echo uitvoeren. Eventueel rond de 20 weken nogmaals. Ik snap dat je na twee miskramen schrikt hebt voor een VWP. Succes en hopelijk komt het verlossende telefoontje vandaag. Misschien anders zelf vast even bellen? Begrijpen ze toch wel gezien je voorgeschiedenis?
@lmvm; al wat gehoord?? Wij krijgen eind deze week de uitslag. Echt enorm spannend. Net wel weer een echo gehad en dat zag er allemaal goed uit. Vanaf nu krijgen we normale controles ipv zo vaak en niet meer bij de gyn maar de vk in het ziekenhuis. Ik vind het wel een fijn idee dat we nu zover zijn dat ze er vertrouwen in hebben gekregen.
Hallo meiden we hebben de uitslag.... Geen uitslag.... Onze zwangerschap blijkt een tweeling zwangerschap te zijn of een vanashing twin. Vanmorgen comtact gezocht met het ziekenhuis... Nu in afwachting van een telefoontje voor een afspraak hoe en wat verder!
Mamvk, zeker niet raar hoor, heb er zelf nooit bij stil gestaan. Voor mijn man was het ook best belastend om vrij te nemen. Maar het was meer een vanzelfsprekendheid dat we dit samen gingen doen. Karolien, lastige situatie zeg. 2x niet goed lijkt met echt heel onwaarschijnlijk, eerst maar afwachten, spannend... Het lijkt mij zoiezo al een hele zware keuze en helemaal als je al wat verder bent... cd28, goede berichten, dat geeft wel vertrouwen he? Hadden wij ook, maar hopen op een goede bevestiging! Lmvm, wat heftig, aan de ene kant fijn dat je nu meer weet, maar brengt weer andere onzekerheid met zich mee. Had je nog geen echo gehad? Zodat je weet of het om 1 of 2 kindjes gaat of toch een vanishing twin? Heel veel sterkte, houd je ons op de hoogte? Elvis, 45 min is wel erg luxe!