NIPT in Antwerpen of Brussel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Elvis, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoeveel weken ben je als je naar dokter papa gaat? Ik ken de naam, maar verder niet.

2. JoySieling

8 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ben ik 14 weken zwanger als ik daar heen ga. Vriendinnen van mij zijn daar ook met 14 weken heen gegaan en daar konden ze het al heel goed zien. Dus ben benieuwd!

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Gewoon los gaan op roze hoor joy, die nipt liegt niet. Dr papa ken ik inderdaad van vriendinnen. Spannend hoor! Leuk om weer even naar je kleintje te kijken.

Leuk zo'n cursus elvis! En dat piemeltje maar in beeld verschijnen :)

4. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeker niet twijfelen aan de geslachtsbepaling van de NIPT. Helemaal vergeleken een 11 weken echo...

Ik ben ondertussen op van de zenuwen over de NIPT uitslag. Vandaag 10 dagen geleden dat ik deze deed en ik weet dat het 14 dagen kan duren maar door de verhalen van anderen ging ik toch een beetje uit van eerder...
    En daarmee ook de zenuwen volop aanwezig dat ik misschien maar blij moet zijn dat ik het nog niet weet omdat het natuurlijk ook mis kan zijn (ik ging tenslotte voor de NIPT vanwege een verhoogde uitslag van de combinatie test).

5. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ah vreselijk dat wachten sjinkie (is je nick geïnspireerd door de OS? :) ) hopelijk hoor je snel dat alles goed is

6. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Met 14 weken zou je inderdaad wel eens iets kunnen zien. Hopelijk ziet dokter papa ook een meisje ;).

Sjinkie, wat balen dat je nu al over die 10 dagen gaat. Maar wie weet komt de uitslag vanavond toch nog. Ik lees wel overal dat het toch wat langer duurt dan een tijd geleden.

7. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjinkie is de 'werktitel' van de baby (maar die is idd geinspireerd door de OS :))

8. JoySieling

8 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad zo leuk om je kleintje op de echo te zien en het beweegt ook al zoveel! Ik hoop inderdaad dat dokter papa ook een meisje ziet ik ga me nog 1,5 week inhouden en dan ga ik helemaal los met kleertjes kopen haha! Zo heerlijk baby shoppen.

Sjinkie bij mij was de uitslag iets eerder dan 14 dagen maar ik was ook mega zenuwachtig . Ze nemen inderdaad ook wel is in de avond contact op want ik kreeg ook laat een mailtje van ze! Dus wie weet :)

9. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn Donderdag de 27e geweest en hij gaf aan dat de uitslag waarschijnlijk wel vandaag zou komen. Helaas ook niets gehoord vandaag (we worden gebeld dus ik neem aan dat ze nu niet meer zullen bellen). Hopelijk morgen!

10. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor het medeleven :)

Madelief86: ik leef enorm met je mee! Was jij in Brussel? (aangezien je verwacht gebeld te worden ipv gemaild). Ik was woensdag de 26ste in Antwerpen geweest. Hopelijk nog dit weekend een mail...

11. Dijn78

Dijn78 Lid

20 feb 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Madelief86, ik was op dezelfde dag als jij in Brussel en heb ook nog niets gehoord.
    @Sjinkie: sterkte meid, hopelijk komt het verlossende woord heel snel!

12. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dan komt het vast nog 1 dezer dagen. Was een beetje bang dat de betaling niet goed/te laat was doorgekomen. Maar als ik donderdag nog niets heb gehoord bel ik wel even. Al had ik me wel een beetje ingesteld op het weekend. Wilde het eigenlijk morgen op mijn werk vertellen als alles goed zou zijn. Maar dat moet ik dan even uitstellen.

Succes met wachtten nog heel even allemaal!

13. Madelief86

11 nov 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft net gebeld! Hier is alles perfect. Ik duim nog even door voor (snel) goed nieuws voor jullie!

14. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Madelief86, gefeliciteerd! Ik hoop nog even door dat wij ook snel nieuws krijgen, natuurlijk ook voor Dijn78!

15. Dijn78

Dijn78 Lid

20 feb 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben net gebeld, alles in orde! Fijn nieuws op deze mooie dag. Madelief: congrats! Sjinkie, weet jij al wat?

16. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Meiden, super goed nieuws! Van harte gefeliciteerd en inderdaad een prachtige dag om een goede uitslag te krijgen.

Voor de wachtende onder ons: heel veel succes nog met wachten! Hopelijk komt de uitslag snel.

17. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas nog niks hier. Ik probeer mijn gedachten te verzetten en ga er vanuit dat het vandaag niet meer komt... (maar dat ik dit forum wel check zegt genoeg over hoe goed dat lukt...)
    Hopelijk morgen. Ik hou jullie op de hoogte!

18. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sjinkie, vanuit Antwerpen komt er, volgens mij, geen bericht op zondag. Ik weet het niet zeker, maar dat is iets wat mij bij staat.

19. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitslag binnen! Alles in orde! ('Het resultaat van de NIPT test was volledig normaal' staat er dan) We krijgen een jongen :)

20. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Gefeliciteerd iedereen met de goede uitslagen! Leuk sjinkie een jongen, misschien doet hij zijn werknaam eer aan ;)

Deel Deze Pagina