Ben weer terug uit Antwerpen. Het ging allemaal erg snel. Het was een fijne man en het bloed prikken ging ook allemaal snel. De uitslag volgt over twee weken. Mocht je er voor kiezen om naar Antwerpen te gaan; het laatste stuk met de auto is erg lastig. Wij reden helemaal de verkeerde kant op, waardoor we bij de flats op de Emiel vloorsstraat stonden. Het is een groot, grijs, vierkant gebouw.
Wij hebben 5 december de test laten uitvoeren in Brussel. Inderdaad 600 euro voor 'het uitgebreide pakket'. Hier zat ook een combinatietest bij in, hebben een echo gehad van een goed uur waarbij alles werd bekeken, paar fotootjes mee gekregen en een zeer uitgebreid rapport met daarin de combinatietest kansrekeningen en grafiekjes etc. Wij hebben gisteren telefonisch de uitslag gekregen dus 11 dagen moeten wachten. Wij hadden gevraagd de geslachtsspecifieke tests wel uit te voeren, maar ons niet het geslacht te vertellen aan de telefoon en dit werd ook keurig gedaan (dokter vroeg zelfs nog of wij hierin van gedachte waren veranderd of niet). Het staat echter wel in het rapport/verslag dat wij nagezonden krijgen dus die blijft mooi dichtzitten Wij vonden het op zich een goede ervaring, we zijn goed en vriendelijk geholpen. Omdat wij de combinatietest zelf moeten betalen kwam dit ons dan ook goed uit want dan hebben we toch weer 160 euro bespaard.
Zou nog even laten weten hoe het was. Werd heel snel geholpen. Was een kort en zakelijk gesprek over samenstelling van onze familie en eventuele afwijkingen (vraag me eigenlijk ook of wat hij met die gegevens doet, immers daar doe je toch die bloedtest voor) en na 10 minuten stond ik weer buiten om bloed af te laten nemen. Al met al 25 minuten in het gebouw geweest. Verwacht geen persoonlijke aanpak (hoewel de arts aardig is) het is een beetje een nipt fabriek Nu wachten op de uitslag
Ik denk dat ze die gegevens koppelen aan de uitslag. Hiermee kunnen ze de betrouwbaarheid ed misschien onderzoeken. Die gegevens gingen mee naar het bloedprikken, maar zullen daar wel blijven want alles staat er in het nl op.
Wat fijn dat hier een topic over is; bedankt voor jullie ervaringen meiden. Wij zijn hier nu ook voor aan het kijken.
Oh wat fijn! En wat snel. Hier nog niks helaas. Hoop niet dat dat geen goed teken is. En weer een zoon? Dat is echt heel leuk! Gefeliciteerd
Hoover, hoe laat had jij de nipt? Wij in de ochtend, misschien scheelt dat? Succes met wachten! Chebu, inderdaad weer een zoontje! Echt fijn om te lezen dat alles goed is! Wat voor test krijg jij de 26ste?
Vind het spannend. Ookal geeft de NIPT aan dat er niks is. Misschien dat ik daarom vandaag zo geprikkeld ben.