NIPT in Antwerpen of Brussel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Elvis, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Haha dat vonden wij dus ook!
    Nergens een parkeerplek te vinden, uiteindelijk heeft manlief hem maar gewoon ergens geplaatst. Ik schijtert ben dan direct bang voor een bon maar het ging goed :D
    Toen we naar binnen liepen zat er een patient languit voor de deur te roken, we moesten echt over haar heen stappen.
    Ik dacht echt 'Waar ben ik nu beland?'
    Maar als je je eenmaal aangemeld hebt wordt het beter...
     
  2. Blijverwacht

    14 mrt 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dames, vraagje! Wij gaan morgen voor de nipttest naar Brussel. Ik las op internet en dus ook hier dat parkeren erg lastig is. Hebben jullie nog een tip? Ben bang dat ik in tijdnood kom, maar kan niet eerder vertrekken. Spannend!!
     
  3. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Meerdere rondjes rijden over het terrein. Zo hebben wij uiteindelijk een plekje gevonden. Wij waren door file te laat...geen probleem hoor.
     
  4. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Dames!

    Wij zijn naar Brussel geweest vorige week dinsdag en hebben vandaag al de uitslag gehad!! 7 dagen later...super snel! :)

    Uitslag is goed en we krijgen weer een heerlijke knul!:D
    Super blij!
     
  5. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    En bel ze als je laat bent!

    Wij zouden er ruim een uur te vroeg zijn maar door een file (ongeluk ergens) waren we meer dan een uur te laat! Heb ze onderweg gebeld en het was geen probleem.

    parkeren is idd drama daar.
     
  6. Mamvk

    Mamvk Fanatiek lid

    29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    New Miracle gefeliciteerd !!
     
  7. Karin76

    Karin76 Actief lid

    9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat parkeren...wij waren ruim op tijd...een uur te vroeg...en hebben geloof ik wel 7 rondjes gereden...haha. Uiteindelijke ergens half op het gras gezet..wat heel veel mensen doen ;)
     
  8. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    Dankje!:D
     
  9. nub2014

    nub2014 Lid

    31 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn en nog mensen hier op het forum die recent in Antwerpen zijn geweest? Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor de uitslag komt. Ik ben zo zenuwachtig. Gelukkig geen verhoogd risico.
     
  10. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    #450 Sneeuwvlokjes, 2 apr 2014
    Laatst bewerkt: 2 apr 2014
    Hoi,
    Ik ben 3 weken geleden in antwerpen geweest op een woensdag, en de week erna op vrijdag kreeg ik de uitslag, dus een dag of 9 later.
    Per mail, heel laat ('s avonds rond 22:00, tot hoe laat zouden die mensen daar werken haha).
    Succes met afwachten!
     
  11. nub2014

    nub2014 Lid

    31 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwvlokjes dank voor je reactie. Ik zit al twee dagen spastisch m'n mail te checken. Super bizar mailtjes sturen rond 22u. Maar liever savonds dan weer een slapeloze nacht ;)
     
  12. Sjinkie

    Sjinkie Lid

    4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben 26 feb geweest en kreeg 10 maart uitslag ('s ochtends om 10u ;)). Begreep dat ze in Antwerpen niet op zondag mailen (dan weet je het vast, scheelt een dag stressen). Sterkte met wachten! Zenuwslopend, I know!
     
  13. Vebe

    Vebe Lid

    15 mei 2013
    82
    1
    8
    Zoals beloofd een update: daarnet, na negen dagen wachten, een voicemail van het ziekenhuis dat de NIPT-test goed was, geen afwijkingen! Zoooo dankbaar!
    Morgen maar eens even terugbellen om te horen of het een meisje of jongen wordt ;) Maar eigenlijk maakt het voor ons totaal niet uit...

    Bedankt voor de reacties dames!!
     
  14. New miracle

    New miracle Actief lid

    1 jan 2014
    358
    0
    0
    [GOTE=Vebe;16837328]Zoals beloofd een update: daarnet, na negen dagen wachten, een voicemail van het ziekenhuis dat de NIPT-test goed was, geen afwijkingen! Zoooo dankbaar!
    Morgen maar eens even terugbellen om te horen of het een meisje of jongen wordt ;) Maar eigenlijk maakt het voor ons totaal niet uit...

    Bedankt voor de reacties dames!![/QUOTE]

    Gefeliciteerd!!! :)
     
  15. Muts76

    Muts76 Actief lid

    21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Vebe!

    @nub2014: hier kreeg ik ook de uitslag om een uur of 2200. Ik denk dat het te maken heeft met het tijdsverschil met Californië, waarschijnlijk krijgen ze in Antwerpen de uitslag pas laat en sturen ze die dan meteen door. Wel een super service hoor, dat ze dat zo laat nog doen.
     
  16. Vebe

    Vebe Lid

    15 mei 2013
    82
    1
    8
    Dankjewel lieve meiden!
    Ik ben vanmiddag babykleertjes gaan halen om mijn man te verrassen: in het ROZE :)
     
  17. kevertjes

    kevertjes Nieuw lid

    17 apr 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

    Wij hebben even een vraagje. Praten de artsen in Brussel ook Nederlands (of anders Engels?) Wij zijn allebei niet zo goed in Frans...

    En dit is metname in Brussel de voertaal.
     
  18. Julix

    Julix Actief lid

    16 jan 2012
    135
    0
    0
    De arts in Brussel spreekt NL, zeer goed te verstaan! De echoscopiste sprak geen NL, maar wel prima Engels.

    Verder was de ervaring in het ziekenhuis dat de mensen wel NL spreken, maar het wel op prijs lijken te stellen als je dat eerst even vraagt.
     
  19. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    De meesten spreken inderdaad Nederlands. Degene die achter de balie zaten waar je je melden moet sowieso. Denk dat ze wel gewend zijn aan die Hollanders die direct Nederlands beginnen te praten hoor.
     

Deel Deze Pagina