Hallo, Ik heb zwanger geworden door IUI op 23 november. Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad. Ik dacht zelf dat ik op 6w 2d zat. Maar de gyn zei dat het te klein was en dat het op 5 weken zat. Zou het dan zo'n late innesteling geweest zijn? We zagen ook een heel klein hartje kloppen! Stiekem maak ik me wel wat zorgen maar de gyn zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik krijg nu op 9 januari weer een echo.
Hartslag is altijd positief! Daarnaast gaat t hartje meestal rond de 6 weken kloppen... dus het kan ook gewoon zijn dat de gyn het niet goed heeft kunnen meten en daardoor op 5 weken uitkomt. 1 mm misrekenen geeft al een week verschil op deze termijn. Dus vooralsnog zeg ik gefeliciteerd!
Het hartje gaat bij 5+4 kloppen, en geen dag eerder.Dus 5+4 ben je in ied er geval.Maar zo vroeg is een meetfout zo gemaakt, ik zou me niet teveel zorgen maken.
En trouwens...ik zie dat hij het dooierzakje heeft gemeten...ik weet nietwaar dat voor is? Maar dat op je foto is niet de embryo, maar de dooier.
Met een IUI op 23-11 zou je vandaag op 29dpo zitten (24-11 als 1 dpo gerekend). 29dpo staat gelijk aan een zwangerschapsduur van 43 dagen, ofwel 6w1d. Een trage innesteling kan voorkomen en wat anderen al zeiden, een meetfoutje is zo gemaakt. Hartactie is reuze positief! En ik hoop dat bij je volgende echo je een vruchtje zult zien wat wel keurig op z'n termijn zit.
Ja bovenop het dooierzakje? Spannend meid! Hoop op een mooie volgende echo Met 5w5d zag mijn echo er ook zo uit. Een meetfout is zo gemaakt