Mishandeling baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Niekepiek, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

#1 Niekepiek, 16 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2013
    Baby verlamd na mishandeling
    BREDA -
    De Tilburgse baby die eind vorig jaar zwaar werd mishandeld, heeft een hersenbeschadiging overgehouden aan haar verwondingen. Ook is het meisje gedeeltelijk verlamd.

Dat bleek maandagochtend tijdens de pro-formazitting bij de rechtbank in Breda, meldt Omroep Brabant.
    De toen 13 maanden oude baby werd vrijdag 14 december zwaargewond bij een huisartsenpost in Tilburg gebracht. Nadat het meisje werd gereanimeerd, werd ze met de traumahelikopter naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen vervoerd. Ze had bloedingen onder haar hersenvlies, die mogelijk zijn veroorzaakt door menselijk toedoen.
    De ex van de moeder van het meisje zit vast op verdenking van de mishandeling. Zijn voorarrest is maandag verlengd. Hij wordt ondertussen onderzocht in het Pieter Baan

Hier word ik nou echt ontzettend verdrietig van:(.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vreselijk! Hoe mensen het in hun hoofd halen... Onbegrijpelijk. Arm kind...

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ken de dader helaas. Zijn broer en moeder leiden er erg onder wat hun zoon gedaan heeft. Dit meisje was de dochter van zijn vriendin maar dit kindje zat eigenlijk altijd al onder de blauwe plekken ook toen ze niet met hem ging en dit was niet haar eerste ziekenhuis bezoek. Zijn eigen dochter ( niet dit meisje) zag hij om het weekend en zag er echt uit als een goede vader en was dat voor zijn eigen dochter ook is mijn idee. Wat er gebeurd is daar waardoor dit kindje zo moet leiden weet ik niet en zullen we nooit helemaal weten. Wel weet ik dat er meer gebeurd is dan bekend is en dat moeder ook niet helemaal eerlijk is. Dat blijft natuurlijk tussen hun en zal na mijn idee nooit bekend worden

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ongelooflijk, blijf met je poten van kinderen af hoe moeilijk is dat?! Kan hier zo kwaad om worden grrr!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee inderdaad...het hele verhaal zal je waarschijnlijk niet horen.

Ik hoop voor het kindje dat ze bij haar moeder wel veilig is. Ik hoop ook echt dat ze het gezin blijven volgen.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kind is nu niet bij de moeder. Moeder is ook nog steeds verdachte maar zit niet vast

7. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ja, wat verschrikkelijk. Dan kijk je naar je eigen hummel, kan je toch niet voorstellen dat je je eigen kindje pijn doet of dat je iemand anders je kindje pijn laat doen? Het maakt mij ook echt verdrietig..

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Daar kan ik me ook echt niks bij voorstellen.

Arm kind! :(

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou dat is in deze situatie denk ik wel een fijne gedachte. Dat ze het eerst goed gaan uitzoeken.

Triest

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat afschuwelijk.. Hoe kunnen mensen dit nou doen.. :(:x

11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Toen mijn oudste een half jaar of zo was moest ik naar het cb. We hadden de eerste plek dus ik hoopte snel klaar te kunnen zijn, maar moest ruim een half uur wachten. Toen ik eindelijk naar binnen kon verontschuldigde de verpleegkundige zich, ze hadden net gehoord dat er een kindje was overleden uit de wijk en waren allemaal erg van slag. Later bleek dat de vader het kindje had gedood. Ik word er nog steeds misselijk van. Dat kindje was even oud als mijn zoon. Zo'n gruwelijke gedachte.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Verschrikkelijk! :(
    Weer een kindje getekend voor het leven, met waarschijnlijk therapie om van haar trauma af te komen.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Als ze al genoeg opknapt om dat ooit te gaan beseffen :(

14. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Geen woorden voor. Zulke dingen maken me zo boos en zo verdrietig. Ik word er helemaal naar van. :( Zal maar niet hardop zeggen wat ze van mij mogen doen met degene die dit veroorzaakt heeft.

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bah, wat zielig voor dat lieve kleine hummeltje!! :( :x

Ik ben er voorstander van om iedereen die ooit dit soort dingen heeft gedaan verplicht te steriliseren en hen ook te verbieden om ooit nog samen te wonen met iemand met kleine kinderen. Zulke monsters zouden nooit meer bij kinderen in de buurt moeten komen!

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik kan hier echt niet tegen.. wordt er boos en zeer verdrietig van..

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Echt vreselijk...arm kindje..

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat verdrietig :(

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
  20. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik kan echt niet begrijpen dat je je kind zo kan mishandelen of dat je het laat gebeuren hoe bang je ook bent voor zon vent maar zou er tussen springen en had hem van alles aangedaan

Deel Deze Pagina