Gisteren kregen wij te horen dat we een meisje krijgen (heb geen foto, omdat we t voor mijn zoontje geheim wilden houden om hem later die avond te verrassen en hij was mee). Nu heb ik meegekeken en dacht ik bij pottyshot ook t hamburgertje te zien. Maarrrr ook ik ken de verhalen dat er toch een verstopt piemeltje was. De vk zei ook het is 99,% zeker. Nu vroeg ik me af, wie heeft t meegemaakt dat t een meisje leek maar toch een jongen bleek te zjjn?
Ik andersom bij onze tweede we hebben 6 weken lang gedacht dat het een jongetje werd en toen bij de 20-weken echo bleek het toch echt een meisje. Maar dat was nog iets vroeger, bij 15 weken denk ik en denk ook dat degene die de echo maakte gewoon niet zo goed was in geslachtsbepalingen.
wij hebben het ook andersom gehad. Al was de eerste indicatie 80% een jongen, de week daarna waarschijnlijk een meisje, de week daarna door de navelstreng niets te zien. Met de 20 wekenecho was helemaal de onderkant niet te zien en bij de 20-wekenecho in het ziekenhuis (ivm overslaand hartje) bleek het toch echt een meisje! Wij hadden gewoon een preuts meisje dat zich niet zomaar tussen de benen liet kijken. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat. 19 september hebben we de geslachtsecho gepland. Dan ben ik bijna 16 weken.
Als een jongen de benen niet goed uit elkaar heeft, ziet de balzak er als een hamburger uit en kan er dus een foute bepaling gedaan worden. Lag jullie uk goed met de benen uit elkaar, dan kan je er vanuit gaan dat het een meisje is
In omgeving, pretecho bij 15-16 weken: meisje! En toen bij 20 weken echo duidelijk een jongen! Het blijft gewoon lastig te zien.
Bij vrienden van ons bleek het meisje (19/20wk) toch een jongen (24wk). Hij had een relatief klein plassertje.
Hier ook andersom bij dochter; 15 weken pretecho 't is een jongen, bij 20 weken; verrassing! Toch een meisje
Directe buren onder de kap van mijn schoonouders hadden we gefeliciteerd met hun dochter, was uit de echo gebleken. Ze gingen erg voortvarend te werk met roze spullen kopen en... Bleek toch een jongen paar week later. Blijkbaar zwaaide hij niet enthousiast met zn gereedschap rond Dus het kan zeker! De roze spullen hebben ze weggegeven uiteindelijk, hun tweede kindje werd ook een jongen en die keer was het écht heel duidelijk.
In met mijn familie dacht iemand met 16 weken een meisje te krijgen, het bleek toch een jongen te zijn. Mijn advies, gewoon gaan genieten van het feit dat je een dochter krijgt, maar nog even wachten met de grote inkopen doen.
Ja dat is precies wat ik doe hihi. Wilde kleertjes kopen maar dat lukte ook niet echt haha. Nog ff wachten tot zekerheid op 4 sep!