Hoi dames. We hebben vandaag een pretecho laten maken. En hebben het geslacht te horen gekregen. Nu ben ik heel erg benieuwd wat jullie zeggen.
Ik zeg ook een jongen. Ik vind het namelijk geen hamburger Waarom vraag je je dit af? Denk je dat de echoscopist het niet goed heeft?
Jongen, ik zie volgens mij een piemeltje. Maar ik moet zeggen dat dit niet vanuit een goede hoek genomen is (de echofoto). Een pottyshot was makkelijker geweest.
Jongen.. Maar toch twijfel ik, vindt het niet super duidelijk. Maar er lijkt wel wat te zitten. Ben erg benieuwd
De echoscopiste zei een meisje. Maar ik heb vanaf het begin af aan al het gevoel dat het een jongetje is. Ze durfde haar hand er voor in het vuur te steken. Het komt er bij mij nog niet echt in dat het een meisje is. Dus was even benieuwd naar jullie mening. En nu er zoveel mensen zeggen een jongen ga ik helemaal twijfelen. Nog even wachten op de 20 weken echo dus. We hebben al een zoon en daar was echt overduidelijk een piemeltje te zien. En dat was bij deze baby in geen 1 opzicht te zien. Maar toch gevoel he haha.
Ik zou meisje zeggen. Ik was ook heilig er van overtuigd dat wij een meisje kregen, bleek toch een jongetje te zijn. Hihi
Apart hé als je gevoel dan iets zegt en het blijkt toch echt het tegen over gestelde te zijn dat het er dan ook niet in komt. Woensdag controle bij verloskundige misschien wil zij nog even heel snel spieken.
Ik heb nog even de echo foto's doorzocht. En kwam deze ook nog tegen. Hmm krijg de foto niet rechtop.