Wij hebben onze eerste echo gehad. Volgens mijn eigen berekening zou ik nu 7 weken moeten zijn. De verloskundige gaf aan dat ik 6 weken ver ben. Er is wel een kloppend hartje gezien. Heeft iemand dit eerder ook meegemaakt? En hoe is het afgelopen? Ik maak mij nu wel zorgen….
Bij de eerste echo werd ik 4 dagen terug gezet. Bij de tweede zelfs 9 dagen en bij de termijnecho lag het precies op termijn! Het is bij zo'n vroege echo nog zo inimini, dat is bijna niet te meten nog! Op dat termijn is een kloppend hartje t belangrijkste
ik ben eerst 5 dagen terug gezet, toen weer 2 naar voren. Ik had dus mijn eiersprong drie dagen later als gedacht. Zou me geen zorgen maken als het hartje goed klopt.
hier betekende een week teruggezet worden een keer slecht nieuws. Ik was toen 8 weken maar de meting kwam uit op 7 + 1, met 10 weken was de baby 9 weken en bij 11 weken is het hartje gestopt. Bij deze zwangerschap in eerste instantie ook een paar dagen teruggezet, maar na een paar keer meten kwam ze toch op de juiste termijn uit. Dus dat kan ook veel verschil maken
Hoe kwam je zelf op 7 weken? Heb je dat berekend aan de hand van je cyclus of je eisprong? Weet je toevallig ook je eisprongdatum (dmv ovulatietesten of temperaturen)
Ik heb ovulatietesten gebruikt. Dus ik wist ongeveer wanneer mijn eisprong heeft plaatsgevonden. Ik heb vandaag een tweede echo gehad en het hartje is helaas gestopt.