negatieve zwangerschapstest en negatieve bloedtest, maar blijf toch het gevoel houden zwanger te zijn! en nee, het is niet direct mijn wens (hoewel een kindje natuurlijk welkom zou zijn) dus het kan niet zo zijn dat ik zo graag hoop dat ik daarom denk. Wat is de volgende stap? echo? iemand ervaring daarmee dat je dan toch zwanger kan zijn ook al heb je negatieve testen? zit ook te denken om ovulatietesten te gaan doen, die zouden dan toch ook niet positief moeten worden, of wel?
Eens met bovenstaande. Als je zwanger zou zijn dan had je het in het bloed moeten zien. Wat voel je precies waardoor je het idee hebt zwanger te zijn? Misschien zijn het symptomen van iets anders? Sla je niet gewoon een cyclus over, dat gebeurd wel eens.
Klinkt stom, maar eens over gedacht dat het misschien een schijnzwangerschap zou kunnen zijn? Dat je je inderdaad zwanger voelt maar dit helaas niet zo Is? Of komt er bij schijnzwanger ook een positieve test? Dat weet ik even niet.. Daarnaast ben je toevallig gestopt met anti conceptie? Hierdoor kan je lichaam ook even "in de war zijn" en jou laten denken dat je zwanger bent. Waardoor je veel zwangerschapsklachten krijgt.