afgelopen maandag bij gynaecoloog geweest ivbm krampen... we zagen een vruchtzakje veder niks... we dachten 6/7 weken te zijn maar door mijn onregelmatige cyclus de laatste maanden twijfelen we.. hij zei ook dat dit nog niks betekend... nu heb ik vandaag gebeld als ik niet wat eerder weer kon voor een echo.. moet tot 17 november wachten... en ik haal me zelf elke keer van alles in mn hoofd.. maak me groote zorgen.. ben smorgen wel wat misselijk maar niet heel erg.. ook gevoelige borsten.. maar soms ook niet en zeker niet erg... maar als ik nou alleen een vruchtzakje heb.. dan heb ik deze symptomen toch ook? mij werd verteld van niet.. maar ik ben toch niet gek? bedankt alvast voor jullie berichtjes!
Bij mij was met 6.2 weken ook alleen een vruchtzakje te zien. Ik mag volgende week terugkomen. Probeer je niet te druk te maken, dat is ook niet goed denk ik.. Je kan toch alleen maar afwachten. Mijn symptomen komen en gaan ook. De ene dag heb ik meer last dan de andere dag. Ik weet verder niet of je ook symptomen heb als je alleen een vruchtzakje hebt.
Ik kreeg mijn eerste zwangerschapssymptoom pas met +/- 30 weken (brandend maagzuur) dus dat zegt helemaal niks. Waarschijnlijk ben je gewoon wat minder ver dan je dacht. Succes!
iedereen hier is zo lief!!! jammer dat ik niet wat eerder bij de gynaecoloog terecht kan.. maar we maken er maar het beste van! debbie hoop ook voor jou op een goede uitslag! xx
Heey meid Je kent mijn verhaal.. ik heb ook tot afgelopen maandag symptomen gehad. Ik duim voor je op een betere afloop.. maar symptomen kunnen aanwezig blijven omdat je lichaam wel zegt dat je zwanger bent. Ik weet hoe je voet. Heel veel sterkte met wachten. Knuffel
Ik heb nooit echt last gehad van ochtendmisselijkheid, was meer sporadisch en heb dit pas voor de eerste keer gehad toen ik 11 weken zwanger was... Ja ok, veel vrouwen hebben hier last van maar zeker niet allemaal! Elke zwangerschap en elke vrouw is anders... Het wil dus niks zeggen hoor.. Ik had ook wel last van heel gevoelige borsten. Wat het vruchtzakje betreft, het kan zijn dat je gewoon minder ver bent dan je denkt.. Ik hoop voor je dat het goed is maar een lichaam zit raar in mekaar en van zodra je geen symptomen voelt denk je van oei er is iets mis maar dit is zeker niet altijd zo! Probeer wat afleiding te zoeken zodat de tijd vliegt en het dus snel 17 november is.
symptonen zeggen niks hoor. Ik heb bij deze en de derde echt nergens last van gehad. Bij de eerste was ik tot de 20 week ziek zwak en misselijk en bij de 2 alleen smorgens. en bij mijn miskraam had ik alleen zere borsten en duizelingen. iedere zwangerschap is echt anders. probeer te vertrouwen, is moeilijk ik weet t.
je kunt net zo goed een leeg vruchtzakje hebben en toch alle zwangerschapssymptomen hebben. Het wil helemaal niks zeggen. Ik denk dat jullie gewoon nog te vroeg zijn om iets te kunnen zien/weten. Als je een onregelmatige cyclus hebt, is het al helemaal twijfelachtig. Het is en blijft vervelend als je niet echt weet waar je aan toe bent, maar je kunt het beste afwachten tot de volgende echo. Nooit makkelijk, want je gaat echt alles in je hoofd halen, als je bevestiging wilt hebben. Heel veel suc6 met je wachtperiode.
Je kunt wel degelijk kwaaltjes hebben met een nog lege vruchtzak. Want je bent gewoon zwanger. Als de gyn zegt dat het niet veel hoef te betekenen zou ik me geen zorgen maken. 1 dag te vroeg kan je niets zien terwijl een dag later ineens wel een vrucht kan zijn met misschien zelfs een kloppend hartje. Die kleintjes kunnen rond deze tijd goed verstoppertje spelen en met "oud" apparatuur kan je het net niet zien maar het is er wel. Ik krijg volgende week ook een echo met 6.3 wkn. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in maar gyn wil zo vroeg mogelijk alles volgen en/ of uitsluiten.
jaa dat dacht ik dus ook al... die hormonen blijven dan natuurlijk.. njaa nog 9 dagen we zullen het zien..