hallo allemaal, Vanwege een zol (vermoedelijke bbz), heb ik morgen al mijn eerste echo. Ik ben morgen 5+6 of 6 weken. Een andere termijn kan eigenlijk niet. Nu weet ik dat een hartje dan al kan kloppen, maar hoeft niet. Wat hebben jullie gezien op de echo van dit termijn? Het begint nu toch wel erg spannend te worden. Alvast bedankt!
De eerste keer alleen een vruchtzak en de tweede keer een baby er in maar nog zonder hartslag, was wel erg stressvol overigens. Gelukkig mocht ik een week later terug.
Dank je! Ik ben dus echt bang voor onzekere weken vanwege geen hartje, maar ik moest met 6 weken een echo. Hoever was je bij die echo’s? Weet je dat nog?
Hier ook vroege echo’s ivm BBZ. Bij dochter met 5+6 een kloppend hartje. View attachment 609654 Bij deze zwangerschap met 5+2 een ring met heel heel voorzichtig een vruchtzakje en daarna met 6+6 een mooi vruchtje met kloppend hartje. View attachment 609655 View attachment 609656 Je moet helemaal niks hè. Het is jouw lichaam. Als jij liever een aantal dagen wacht dan mag dat gewoon.
Ik mocht/moest met 6 weken een echo, zodat ze konden kijken of t dit keer goed zit. Maandag kwam t beste uit vanwege werk, moet anders verlof aanvragen. Andere mogelijkheden waren er niet helaas. Super bedankt voor je echo’s en termijn!
Dit was een krappe vijf weken, nada. Kan mijn echo's even niet vinden irl helaas, alleen deze digitaal zo gauw.
Bij mij was er met 5+4 een vruchtje en knipperlichtje te zien. Ze was helemaal verbaasd en ik ook want moest er vanuit gaan nog weinig te zien. Verder kon ik ook niet zijn omdat ik 2 weken voor mijn ovulatietesten een miskraam had gehad. Ik duim voor een goede echo morgen
• Met 5+2 (om een bbz uit te sluiten) alleen een vruchtzak te zien • Met 6+2 een onregelmatig, echt net begonnen hartje • 6+5 mooi regelmatig kloppend hartje Je kan met 6 weken een hartje zien maar het hoeft niet persé. Met 6+2 was het bij ons echt duidelijk in de opstartfase. De gyn vertelde als we een paar uur eerder waren gekomen we waarschijnlijk nog niet eens een hartje konden zien.
Gefeliciteerd! Hier had ik een vroege echo op 5+6 ook om een box uit te sluiten, omdat ik wel kenmerkende klachten had, Hier was ook een beginnend kloppend hartje te zien op dat termijn Alleen was de gyn telkens de baby kwijt (niet zo volle blaas)