Zijn dit de hersentjes of niet?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by xeva, Feb 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Ik had gister de geslachtsbepaling echo en het is een jongen!!
    We hebben veel foto's meegekregen ook van het hoofdje maar op eentje zie ik iets waar ik nu de hele tijd naar zit te kijken..
    De vrouw die de echo maakte zei dat het de hersentjes zijn, maar het lijkt zo klein dan? Ik maak me weer meteen zorgen of het niet wat anders is..

Willen jullie meekijken?
    T is trouwens op de andere foto van zijn hoofdje niet te zien..

Attached Files:

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Dit is inderdaad (een deel) van de hersenen. Herken t wel van de beelden van mijn echo's alleen nog nooit op een foto meegekregen. Heb je een pretecho gehad? Die zijn niet medisch maar als ze echt iets geks zouden zien hadden ze je denk ik wel naar je eigen vk gestuurd. Zou me er in ieder geval niet druk om maken.
    Proficiat trouwens met jullie mannetje

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Het lijkt mij inderdaad een gedeelte van de hersenen te zijn. Door schaduwen etc kunnen echobeelden er vaak heel raar uitzien, daarom moet je ook getraind zijn om ze te kunnen beoordelen. Vertrouw dus op de echoscopist en ga er verder niets geks in zien.

Verder ben ik het eens met schoentje24, als er iets afwijkends wordt gezien wordt er contact opgenomen met je vk voor vervolgonderzoek.

4. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie geruststellende reacties!!
    Ik heb vanmiddag (zo onrustig en hysterisch als ik ben haha) toch even het echocentrum gebeld en zij zei inderdaad dat het een deel van de hersentjes is. Het was een pretecho maar ze zei ook dat ze natuurlijk niet alleen naar het geslacht heeft gekeken maar ook gekeken heeft of alles goed was en alles opgemeten etc. Dus alles is gewoon prima!
    Ben wel opgelucht, soms maak je jezelf zo gek om niks.. 😫

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Goed dat je toch even hebt gebeld, dat stelt je gerust. Probeer lekker te genieten meid!

Share This Page