buikje opeens kleiner liggingsecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door basdek, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basdek

basdek Nieuw lid

4 mrt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Afgelopen maandag had mijn vrouw de liggingsecho. Alles ging erg goed tot nu toe bij alle echo's en controle's, dus had besloten niet mee te gaan. Degene die de echo deed was iemand anders dan we normaal hadden, en ze had moeite om een goed plaatje van de baby te krijgen.
    Nu bleek dus dat het maagje opeens onderaan de curve zit. Deze zat bij de 12 weken -, 20 weken - en groei echo juist aan de bovenste lijn van de curve! Nu krijgen we een echo in het ziekenhuis vrijdag. Moeten we ons zorgen maken? Mijn vrouw houd wel alles binnen, en heeft wel een hoge eetlust.
    Groetjes een licht ongeruste vader :)

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen
    Ik heb met 27 weken te horen gekregen dat bij onze kleine z'n bovenbeentje in 8 dagen tijd maar 2 dagen gegroeid was maar hij lag er ook niet makkelijk bij om te kunnen meten wat mijn gyn toen zij was dat als het kindje zich niet fijn voelt in de buik stopt als
    Eerste het buikje met groeien maar 3 weken later bleek het bij ons nix te zijn en was hij weer zoals het hoorde, en die zelfde tijd had een vriendin van mij gehoord dat bij haar haar kindje een te klein buikje en hoofdje was gemeten, en die zitten onder de curve, dus die is echt te klein maar het gaat verder heel goed met hun kindje ze is bijna 36 weken nu, dus persoonlijk uit ervaring en verhaal van die vriendin van mij zou ik me niet te druk maken het kan alle kanten op natuurlijk , zoals je zelf al aangeeft het was moeilijk een goed plaatje Te maken dus wie weet heeft ze het niet goed kunnen meten, en als die wel aan de kleine kant is hoeft het niet iets slechte te betekenen, in iedergeval heelveel succes met jullie volgende echo

Deel Deze Pagina