Vanmiddag een echo gehad omdat, ik om de paar dagen steeds bloedverlies heb. Eigenlijk was ik nu ongeveer 7,5 week zwanger maar, de echo geeft aan 5 weken en 4 dagen. Ook was er alleen een vruchtzakje te zien met daarom heen een hoop vocht. Bloedverlies begon gisteravond met helderrood bloed en vanmiddag was het ineens bruin en is het gestopt. Meer meiden die hier last van hebben gehad?
Ik denk dat het misschien nog iets te vroeg is om op de echo iets te zien behalve je vruchtzakje. Heeft de gynaecoloog of verloskundige er iets over gezegd toen je de echo kreeg? Bloedverlies komt veel voor tijdens de zwangerschap, het wil niet altijd iets erg betekenen. Ik zou wel nog eens contact opnemen met je verloskundige of gynaecoloog als je niet gerust bent.
Ik vind 2 weken verschil wel wat aan de grote kant, maar alles kan het is en blijft een wonder. Wanneer moet je weer terug komen? Ik had ook wat bloedverlies in het begin, bleek ook wat achter te lopen paar dagen, maar uiteindelijk ook weer vooruit gezet op 10 weken. Een verschil van een week mag er sowieso wel zijn, maar geen idee of dat met 2 weken ook nog kan.
Misschien is het straks juist zo dat je vooruit gezet word. Hoop het voor je dat alles goed mag blijven gaan
Hier helaas geen goede ervaringen mee.. Ik ben 2 keer 3 weken teruggezet en allebei de keren ging het niet goed.. Maar uiteraard duim ik voor je dat het toch goed zit!
Ik moet over 4 weken weer terug, de vk zei dat het 50/50 was. Er was wel echt veel vocht te zien en dat was natuurlijk geen goed teken. Ik heb nog nooit een miskraam gehad dus weet ook niet precies hoe het dan gaat. In ieder geval heb ik nu helemaal geen bloedverlies meer. Zelf vind ik het verschil van 2 weken ook groot, dat zou betekenen dat ik op de dag van bevruchting een positieve test had. Dat kan natuurlijk nooit. Ik heb vorige week getest met cb en die gaf aan 3+, terwijl ik volgens de echo dan 4 weken geweest zou zijn. mamaEl, kreeg jij vanzelf een miskraam of kwam je er pas achter bij de volgende echo?
De eerste keer klopte er wel een hartje en moesten we 3 weken later terugkomen. De dag van de echo verloor ik bloed en op de echo bleek dat het fout was. De 2e keer bleek ik 5 weken zwanger i.p.v. 8 weken, dus toen had ik zoiets van, dit gaat weer fout. Kon inderdaad eigenlijk ook niet kloppen met het testmoment. Week later moest ik terugkomen en was het niet gegroeid. Ben toen weer een week later gecuretteerd. Maar ik heb hier ook verhalen gelezen van meiden waarbij het wel goed ging. Dus ik blijf voor je duimen! Wel zou ik proberen om wat eerder terug te mogen voor een echo, bijv. over 2 weken. Dan zou je echt verschil moeten zien. En anders moet je zolang in spanning zitten.. Sterkte en succes met afwachten!