Super! Fijn zo'n uitslag + fijn zo snel hoop dat ik ook niet te lang hoef te wachten. Hier afgelopen dinsdag geprikt in het AMC
We lopen bijna gelijk op Monet, ik heb woensdag in amc geprikt! Heel benieuwd wanneer we de uitslag krijgen!
Hadden ze tegen jou gezegd op welke manier je het te horen krijgt? Dat was hier een beetje onduidelijk.
Nee ook niet heel duidelijk! Ze hadden t over een belafspraak.. maar die is nooit gemaakt! Zal is even gaan bellen! Loop je ook in t amc? Of anders?
In principe gewoon mijn controles bij mijn eigen vk in onze woonplaats (half uur van amsterdam), maar ivm het dragerschap die mijn man heeft van een chromosoomafwijking soort van "extra checks" in het amc, daar ook termijnecho gehad.. maar als uit de nipt niks geks komt, dan alles gewoon weer bij mijn vk. Laat je het even weten als je gebeld hebt?
Ja tuurlijk laat ik het weten! Mijn man dacht zelfs dat het alleen per mail komt.. maar ik dacht toch echt een belafspraak. Ik bel ze morgen, was vanmiddag net te laat!
Morgen is het alweer twee weken geleden sinds het bloedprikken.. Begin nu wel een beetje ongeduldig te worden
Hi ja! Ik kreeg ze vandaag pas te pakken! We worden gebeld zodra de uitslag bij hun binnen is en daarna mailen ze het ook nog. Dus je hoeft geen afspraak te maken!
Oke top, thanks. Anders had ik ze morgen zelf even gebeld hoor.. Oke dus echt wachten op een telefoontje pfff.... hoop zo al deze week...
Ooh wat fijn voor je! Ik heb nog niks gehoord, hoop morgen dan precies 2 weken geleden! Jij vandaag precies 2 weken toch?