Ik word om sowieso gebeid. 21/6 moet ik weer bij de gyn zijn, da's twee weken nadat het bloed in de vu is aangekomen. Misschien krijg ik dan wel de uitslag. Waar en wanneer hebben jullie laten prikken en is het bloed heen gestuurd? Ik dinsdag 6/6 einde van de dag in OLVG oost, opgestuurd naar VUmc.
Ik heb 24 mei al bloed laten prikken. Dus woensdag drie weken geleden. Gewoon bij mij in het dorp op de prikpost.
Nou gebeld met verloskundige die hebben het instituut gesproken. Apparaat was kapot gegaan (?). Onze test wordt vandaag opnieuw gedaan resultaat zou dan morgen bekend moeten zijn. Iig duidelijkheid. Maar nog even geduld. Komende 24 uur zullen wel killing zijn.
Ik heb een kwartier geleden een mail gekregen met het goede nieuws dat de nipt volkomen normaal was! Wat een opluchting zeg! Ik blijf duimen voor jullie!!
Ik ook 1 week geleden...maar begreep hier dat het apparaat in de vu stuk was, dus zal wel langer gaan duren
Die van ons is naar Maastricht gegaan. Vindt het zo slopend. Hangt voor ons veel vanaf ook gezien de soft markers bij 20 weken echo en wil gewoon zo graag ons meisje behouden.
Vandaag bloed laten afnemen voor de NIPT. Gewoon in het ziekenhuis bij ons in de buurt. (Was vorige x een vraag van mij hier in dit topic) Wel wordt het naar de VU gestuurd. Maar nu weet ik dat het apparaat stuk is, of net weer gemaakt is.. kan ik er rekening mee houden dat het wat langer kan duren. Ik krijg de uitslag per e-mail.
op 31 mei bloed geprikt voor de NIPT , onderzocht in het EMC , vandaag de uitslag ontvangen. 9 werkdagen dus. en de uitslag incl nevenbevindingen was helemaal goed
Ja bij mijn test leeg hij een storing. Maar alsnog officieel na 11 werkdagen wel de uitslag gehad. Vertraagd dat wel, maar gelukkig nu wel binnen. Ik duim dat iedereen hem snel binnen krijgt.
Voor mij is vandaag werkdag 6 dat ze m'n bloed in de vu hebben. Hopelijk over de helft qua wachttijd...