Dat is toevallig Nijntje. Ik was er op dinsdag om half 10. ( 2 weken terug dan ) Dinsdag komt steeds dichterbij. Ik kan het niet meer houden!
Palace, 3 weken is idd erg lang. Eline, ik was er 11.55u. Had om 10.00u de nekplooimeting in een ander ziekenhuis (en voordat we daar geholpen werden) en toen werd het racen om voor 12.00u in Nijmegen te zijn....
Ladies! Ik heb zojuist een sms gehad!! Ik zou hem maandag pas wat horen, maar kreeg hem dus vandaag vrijdag om 16.00 uur. In de sms staat: De uitslag van het prenatale onderzoek is normaal. Groet, Netwerk Prenatale Diagnostiek Nijmegen. Ik heb wel even gegoogled wat "normaal" betekend en er staat dit: De betrouwbaarheid van de NIPT resultaten is erg hoog. De gevoeligheid voor de detectie van trisomie 21, 18, en 13 is zo hoog dat een normaal NIPT resultaat betekent dat de kans dat de foetus toch een trisomie 21, 18, en of 13 kleiner is dan 1 op 1.000 (vals-negatieven). Ook de specificiteit van NIPT is > 99% voor deze chromosomen: dit betekent dat minder dan 1 op 100 testen vals-positief is met een afwijkend NIPT resultaat terwijl de fetus toch normale chromosomen heeft. Ik duim voor jullie NIjntje en Eline, er brand een kaarsje.
Gefeliciteerd palace!! hier ook zojuist een sms gehad ipv as dinsdag! Helemaal blij nu!! eline jij ook al iets gehoord?
Ik kreeg gistermiddag telefoon, gooi die kaarsjes maar weg. Helaas uw kindje heeft een extra chromosoom 21. Kunt u maandag weer naar het ziekenhuis komen? Ik snap het gewoon echt niet meer. Waarom? Waarom weer? Heeft er wel eens iemand 3 keer de jackpot gewonnen? Nee, ik ook niet. Ik weet het ook niet meer. Het is gewoon k.u.t.
Lieve Eline, Wat verschrikkelijk moeilijk... heel veel sterkte deze tijd. Ik gooi het kaarsje niet weg. Ik steek een nieuwe aan voor jou, en voor jouw kleintje. Liefs