Nipt test positief positief op nevenbevindingen

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Aloria, Nov 2, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aloria

Aloria Lid

Dec 16, 2015
    90
    51
    18
    Bedankt voor alle steun, ik heb met veel tranen gevraagd als we ook wat mee moeten nemen of wat moeten regelen met foto's,waterbakje, we hoeven nergens aan te denken en alles word met ons besproken en voor ons geregeld.

Ik weet dat we de juiste beslissing nemen maar wat doet het zeer.
    Straks de moed bijelkaar rapen om de eerste medicatie in te nemen en dan is er geen weg meer terug

Nogmaals bedankt voor alle tips, dat van de voetafdruk lijkt mij ook erg mooi ik neem die even mee.

2. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Wat blijft t leven toch oneerlijk! Maar wel fijn dat t Zkh jullie een hoop uit handen nemen en veel regelen. Ik snap dat t ook zwaar is om die medicatie te moeten nemen en wens je echt alle sterkte en kracht toe!

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,252
    12,628
    113
    Female
    In sommige ziekenhuizen heb je doosjes van stichting pheron(zo niet dan kan je het aanvragen) daar zit van alles in om herinneringen te maken oa ook voor voet en handafdrukjes.
    Stichting still maakt prachtige foto’s

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Veel liefs en sterkte..

5. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

Oct 27, 2016
    946
    614
    93
    Female
    Wij hebben beiden een tatoeage laten zetten van de gemaakte voetafdrukken... Voor mij een mooie manier om mn kindje met me mee te nemen in het leven...

6. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

May 30, 2022
    4,337
    4,001
    113
    Female
    Noord-Brabant
    Och meis ik lees het nu :( Ik las nog het ‘goede’ berichtje… wat heftig dit. Een dikke knuffel en heel veel sterkte voor jullie. ❤️

7. Aloria

Aloria Lid

Dec 16, 2015
    90
    51
    18
    Het was gister een hele zware emotionele dag maar ook met mooie momenten.

Het bijzondere is dat ze in haar vruchtzakje geboren is en ze heeft nog bijna 2 uur lang een kloppend hartje gehad, een hele sterke meid mijn dochter.

8. Aloria

Aloria Lid

Dec 16, 2015
    90
    51
    18
    Bij het inbrengen van de eerste weeën opwekkers heb ik alles maar dan ook alles eruit gegooid met mijn verdriet en tranen, verschrikkelijk zwaar, de tweede keer 6 uur later was ook verschrikkelijk, ze is daarna ook vrij vlot geboren. Ik wilde geen pijnstilling maar ik werd zo emotioneel van de weeën van de laatste opwekker dat ze alles zouden pakken en klaarzetten, ze hadden er geen tijd meer voor want onze meid had andere plannen.

9. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Ik heb net je hele topic gelezen. Woorden schieten tekort. Wat is het leven oneerlijk! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Maar meer nog wens ik je een mooie toekomst toe.

10. Mama to B

Mama to B Fanatiek lid

Sep 22, 2015
    1,408
    1,175
    113
    Jeetje, krijg de tranen in me ogen. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie sterkte dochter en heel veel sterkte en kracht met dit zware verlies!

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Uit liefde losgelaten…heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje. :cry:

12. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Krijg er kippenvel en tranen van, zo oneerlijk, maar toch ook Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en tegelijk ook gecondoleerd met het verlies van jullie dochter. Heel veel sterkte met alles Meis, en dikke knuffel, hoop dat je lieve mensen in je omgeving hebben die je goed steunen.

13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie sterkte dochter, maar ook heel veel sterkte met het grote verlies…

14. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf
    Heel veel kracht en heel veel liefde gewenst en sterkte met t oneerlijke verlies. En toch ook een proficiat met je mooie dochtertje. Volg in alles je gevoel wat voor jou en jullie goed voelt, nu en aankomende tijd

Zelf in oktober bevallen van ons zoontje 16+3. Verkeerd aangelegde placenta met chromosoon afwijking, ons mannetje was gezond maar de placenta stopte acuut.

15. Delacour

Delacour Bekend lid

Nov 25, 2019
    989
    1,263
    93
    Female
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Tegelijkertijd ook gecondoleerd. Het is echt ongelofelijk heftig en verdrietig om een zwangerschap af te breken, terwijl het kindje zo gewenst is hè? Dat gaat tegen al je gevoel in. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en, als je er aan toe bent, veel hoop en liefde voor de toekomst met je meisje in je hart. Je zal altijd haar moeder zijn <3

16. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    2,913
    3,417
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter en tegelijkertijd ook heel veel sterkte met jullie zware verlies

17. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

Aug 1, 2018
    3,691
    4,051
    113
    Female
    Wat ontzettend verdrietig, ik had zo anders voor jullie gehoopt.. heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

18. 1548

1548 Niet meer actief

Heel veel sterkte ❤️

19. mimi1988

mimi1988 VIP lid

Apr 7, 2015
    6,946
    4,154
    113
    Gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Maar helaas ook gecondoleerd. Heel veel sterkte!

20. Gowiie80

Gowiie80 Lid

Apr 30, 2019
    19
    18
    3
    Female
    Interieur verzorgster
    Sumar
    Heel veel sterkte de komende tijd.. wat vreselijk voor jullie.

Share This Page